Pēc viņa teiktā, Vanšu tilta aizsardzībai pret vantīs kāpējiem paredzēto signalizāciju tomēr uzstādīs vēlāk rudenī, jo nepieciešamās tehnoloģijas vēl tikai testē un plāno pasūtīt. Līdz ar to apsargi no vantīs kāpējiem tiltu sargās un turpinās dežūrēt vēl vismaz mēnesi, lai novērstu iespējamos mēģinājumus uzrāpties tilta vantīs.

"Rīgas tiltu" darbinieki ceturtdien testējuši, cik jūtīgu signalizāciju uz Vanšu tilta varētu uzstādīt un kur to varētu novietot, ņemot vērā garāmbraucošo auto radītās vibrācijas un putnus. Nolemts, ka signalizācijas iekārtas uzstādīs uz norobežojošās sētas, kas uzstādīta ap pašām vantīm, pastāstīja "Rīgas tiltu" šefs.

Drīzumā uzņēmums pasūtīs nepieciešamās iekārtas, tās pirms uzstādīšanas vēl būšot rūpīgi jātestē un jāpiemeklē labākais regulējums. Kamēr signalizācija nebūs uzstādīta, uz Vanšu tilta turpinās dežūrēt apsargi, un līgums ar uzņēmumu "Koblenz Drošība" par apsargu darbu uz Vanšu tilta ir pagarināts uz mēnesi – līdz septembra beigām, pastāstīja Jasaitis.

Signalizācijas iegādes un ierīkošanas izmaksas Jasaitis gan vēl nenosauca.

Jau vēstīts, ka apsargiem augusta otrajā pusē nācās aizturēt kārtējo vīrieti, kurš grasījies uzkāpt tilta vantīs.

Paredzēts, ka uzņēmuma apsargi turpinās dežūrēt uz tilta, kamēr tā vanšu konstrukcijas būs aprīkotas ar signalizāciju un video novērošanas sistēmu, iepriekš portālam "Delfi" pastāstīja "Koblenz Drošība" vadītājs Raivis Terinks.

Jau ziņots, ka jūlija otrajā pusē dažu dienu laikā trīs pārgalvji mēģinājuši uzrāpties Vanšu tilta vantīs. Savukārt 7.jūnija pēcpusdienā Vanšu tilta vantīs uzrāpies vīrietis, kurš pēc kāda brīža no tā nolēcis, uzkrītot uz trolejbusa vadiem. Pēc kritiena viņš gāja bojā.

Pēc šiem notikumiem pašvaldība nolēma, ka tilta vantis jāaprīko ar speciāliem dzeloņstiepļu vijumiem, kuru ierīkošana izmaksājusi vairāk nekā 11 tūkstošus latu, kā arī līdz tā aprīkošanai ar signalizāciju jānodrošina vanšu apsardze.