"Iespējams, es jūs pārsteigšu, bet sieviešu dao prakses pirmām kārtām ir elpošanas vingrinājumu komplekss. Kā izriet no nosaukuma, tos praktizēt var tikai sievietes. Kā trenažieri un pareizas vingrinājumu izpildes indikatori kalpo dažādi aksesuāri, kuri tiek ievietoti vagīnā, piemēram, nefrīta ola. Kāpēc? Ko tas dod? Tūdaļ tiksim ar to skaidrībā un izskatīsim vairākus ar šo saistītus mītus.

Mīts nr. 1

Jāiemācās saspiest olu vagīnā, tad muskuļi būs spēcīgi un sajūtas seksā spilgtas.

Šāda tehnika tiešām atsevišķās skolās tiek mācīta. Taču prakes, ko es mācu, ir orientētas uz jaunu, vēl dziļāku starpenes, vēdera un jostasvietas muskuļu atslābināšanas līmeņu apgūšanu.

Kāpēc tas vajadzīgs? Tāpēc, ka šīs zonas muskuļi sievietes ķermenī automātiski saspringst stresa vai kādu asāku emociju rezultātā, un ilgtermiņā šīs zonas muskuļu sasprindzinājums kļūst ierasts, vairs nav jūtams, kas nozīmē, ka zūd arī iespēja tos atslābināt. Un uz ierastā sasprindzinājuma fona veidojas asinsrites nosprostojums, kas vairumam sieviešu ir iemesls ginekoloģiskām saslimšanām.

Tāpēc atslābināšanās ir svarīgākais prakšu mērķis. Tikai atjaunojot normālu tonusu, t.i., gan sasprindzināšanas, gan atslābināšanas iemaņas, tālāk var runāt par intīmo muskuļu vadīšanu.

Atjaunojas normāla asinsrite, un sajūtas ar katru elpas vilcienu kļūst spilgtākas.

Bet kāds tam sakars ar olu? – jautāsiet.

Prakšu ietvaros sievietes apgūst specifisku elpas aizturēšanu – diafragmas pacelšanu. Un sākotnējos prakses posmos ola kalpo tikai kā pareizas vingrinājuma izpildes indikators. Ja starpenes, vēdera un jostasvietas muskuļu atslābināšana veikta pareizi, dziļi, ola sāk virzīties uz augšu, pretēji gravitācijas spēkam.

Šis vingrinājums dara brīnumus ar intīmajām sajūtām! Tas nodrošina labu asins atteci un svaigu asiņu pieplūdumu dzimumorgāniem. Un tiklīdz starpenes un vēdera zonā tiek atjaunota normāla asinsrite, sajūtas ar katru elpas vilcienu kļūst spilgtākas.

Mīts nr. 2

Tas ir tikai sievietēm, kuras vēlas kaut kādu izsmalcinātību seksā.

Tāds priekšstats pašos pamatos nav pareizs. Šīs prakses ir sievietēm, kuras vēlas gūt baudu seksā.

Un pat ja sekss šobrīd nav jūsu prioritāte, prakse ir ķermeņa atveseļošanas instruments kaut vai tāpēc, ka palīdz likvidēt asinsrites nosprostojumu.

Iespējams, no ginekologa būsiet dzirdējušas: "Nu, ko jūs gribat, vecums… Hroniska saslimšana… Operācijas sekas…" Diemžēl oficiālā medicīna risina ne visas problēmas, un tad speciālisti sūta savas pacientes pie mums uz sieviešu prakšu nodarbībām.

Sākt nodarboties ar dao praksēm var jebkurā vecumā – tostarp postmenopauzes periodā, tieši veselības nostiprināšanai un tā saukto vecuma saslimšanu profilaksei.

Mīts nr. 3

Prakšu ietvaros jāpilda sarežģīti "triki".

Īstās sieviešu dao prakses pastāv sieviešu anatomijas laukā, tāpēc vingrinājumi sastāv no samērā vienkāršām un saprotamām kustībām. Svarīgs moments ir pareiza skolotāja izvēle, mācoties dao prakses, – dodiet priekšroku treneriem, kuri skaidri un saprotami paskaidro katru vingrinājumu.

Es ne reizi vien esmu sastapusies ar sievietēm, kuras pildīja vingrinājumus, nesaprotot notiekošā anatomiju, – cerībā, ka ar laiku viss kļūs skaidrāks. Vingrinājumam jābūt saprotamam no pirmās tā pildīšanas dienas. Tas nenozīmē, ka jums uzreiz izdosies to izpildīt, bet jūs sapratīsiet, uz kādiem rezultātiem un uz kādiem orientieriem tiekties."

Šoruden skola "Antar" sāk uzņemšanu grupās, kurās varēs padziļināti apgūt senās dao sieviešu prakses. Ja radusies interese, vari apmeklēt trīs dienu semināru, kas veltīts pamatpraksēm darbam ar nefrīta olām (sīkāka informācija šeit).