Lai augtu, jāzina. 'Delfi Bizness' pievienojas galvenā redaktore Aija Krūtaine
Turpinot gādāt par vēl kvalitatīvāku, interesantāku un ikdienā noderīgāku saturu ar pievienoto vērtību, "Delfi Bizness" komandai galvenās redaktores amatā pievienojas Aija Krūtaine. "Neatkarība un profesionāla žurnālistika ir manas vērtības, kas svarīgas, strādājot medijā," saka Aija, kuras pārziņā nu būs "Delfi Bizness" attīstība.
Aijai ir ilggadēja un bagātīga profesionālā pieredze – medijos viņa strādā kopš 2003. gada, un lielākā daļa karjeras ir aizvadīta ziņu aģentūrās. Vairākus gadus viņa bija ziņu aģentūras BNS ekonomikas nodaļas redaktore, kā arī vadīja BNS nacionālo ziņu nodaļu. Pēc tam vairāki gadi aizvadīti starptautiskajā ziņu aģentūrā "Reuters", kur Aija darbojās kā reportiere Latvijā un ziņoja par politiku un ekonomiku, kā arī atspoguļoja ārvalstu amatpersonu vizītes Latvijā.
"Darbs "Reuters" palīdzēja iegūt citu skatu uz norisēm Latvijā – kas mums pašiem, iespējams, reizēm šķiet pašsaprotams, prasa izskaidrojumu citiem. Pēdējos gados darbojos Baltijas pētnieciskās žurnālistikas centrā "Re:Baltica" gan kā rakstu autore, gan redaktore un tulkotāja. Esmu arī redaktore ikgadējam Baltijas mediju pētījumam ("Baltic Media Health Check"), kurā tiek analizētas Latvijas, Lietuvas un Igaunijas mediju auditorijas un finanšu rezultāti. Bez medijiem man tuva ir literatūra, un 2019. gadā īpašs piedzīvojums bija starptautiska literatūras festivāla organizēšana Bangkokā, Taizemē," ar sevi iepazīstina "Delfi Bizness" galvenā redaktore Aija Krūtaine.
"Delfi Bizness" sauklis ir "Lai augtu, jāzina", un tas sakrīt ar Aijas pārliecību, kas saista viņu ar žurnālistikas nozari: "Esmu pārliecināta, ka zināt ir labāk, nekā nezināt, un žurnālistika palīdz uzzināt. Žurnālistika var informēt un analizēt, atmaskot, izglītot un iedvesmot."

Aiju ļoti interesē viss, kas saistīts ar mediju biznesu un tā jaunajiem izaicinājumiem. "Mediju pētījuma ietvaros esmu aktīvi intervējusi dažādus Baltijas medijus par to, kā viņi meklē jaunus biznesa modeļus, – tas ir izaicinājums, kas šobrīd aktuāls visiem pasaules medijiem. Un jau kādu brīdi gribējās pašai pamēģināt tās lietas, par kurām daudz pēdējos gados esmu domājusi un mācījusies. "Delfi" ir lieliska vieta, kur savas zināšanas pielietot praksē," atklāj pieredzējusī žurnāliste.
""Delfi Bizness" šobrīd jau ir lielākais biznesa medijs Latvijā. Attīstot to tālāk, gribu īpaši pievērsties tāda satura veidošanai, kas pievieno vērtību, kas padara lasītāju labāk informētu, spējīgāku orientēties šodienas biznesa džungļos un nākotnes tendencēs. Šogad gaidāmas Saeimas vēlēšanas un skarba ziema, līdz ar to notikumu netrūks, un mēs izzināsim un rakstīsim, lai palīdzētu lasītājiem uzzināt svarīgāko. Un, protams, ceram, ka, veidojot tādu saturu, kas ir noderīgs mūsu lasītājiem, arvien vairāk cilvēku nolems kļūt par "Delfi Bizness" abonentiem."
Aija Krūtaine, "Delfi Bizness" galvenā redaktore
"Delfi Bizness" publicē padziļinātus materiālus un viedokļus par uzņēmējdarbībai, ekonomikai un atsevišķām nozarēm nozīmīgām tēmām. Satura projektos un publikāciju sērijās no dažādām perspektīvām tiek aplūkotas Latvijas biznesa vides aktualitātes un nākotnes iespējas, analizēti dati, identificētas tendences, meklētas kopsakarības un aplūkoti dažādi valsts un ekonomikas attīstības scenāriji, veicinot viedokļu apmaiņu un palīdzot apgūt jaunas zināšanas un lietot tās praksē.
Lai augtu, jāzina.