Likt lasītājam apstāties
'Delfi Brand Studio' svin trešo jubileju
Mainoties reklāmas tendencēm un palielinoties interesei par sponsorētā satura, natīvās reklāmas un cita formāta sadarbībām, "Delfi" savulaik nolēma veidot atsevišķu komandu, kas apvienotu reklāmas un satura veidošanas pieredzi. Šajā pavasarī "Delfi Brand Studio" svin trešo jubileju.
Trīs gadu laikā ir realizētas aptuveni 120 dažādu formātu un mērogu sadarbības – apjomīgi multimediāli satura projekti, gan "Delfi Brand Studio" autoru, gan partneru gatavotu rakstu sērijas vai plašāki raksti specdizainā, zīmolu piesaiste sporta un izklaides notikumu atspoguļojumiem, izklaidējoši testi, plašu auditoriju piesaistoši balsojumi, satura bloku izvietojumi un citi nestandarta risinājumi. Sadarbības partneru skaits tuvojas 70, un šajā sarakstā ir gan vietējie un starptautiskie uzņēmumi, gan valsts un pašvaldību institūcijas, gan citi partneri. Vidējais projektu rakstos pavadītais laiks – trīs minūtes vienā rakstā – liecina, ka galvenais "Delfi Brand Studio" mērķis – veidot stāstus, ko pamana, – ir sasniegts.
Kādreiz tas bija tikai sapnis – palīdzēt pastāstīt savu stāstu ne tikai spilgtiem varoņiem, bet arī zīmoliem, kuriem ir ko teikt. Mēs redzējām, ka daži zīmoli veido interesantu un unikālu saturu, publicē to "YouTube" vai sociālajos tīklos, taču nevar sasniegt vēlamo auditoriju, jo zīmoli tomēr nav mediji. Bija arī tādi, kuriem ir savs stāsts, bet trūka stāstnieka. Tāpēc soli pa solim tika izveidota "Delfi Brand Studio", kas apvieno divas unikālas lietas: mūsu zināšanas un prasmes veidot interesantus stāstus un mūsu mediju kanālu popularitāti. Man ir liels prieks, ka mūsu nu jau septiņu cilvēku komanda kā neliela aģentūra fokusējas tieši uz to, kā radīt saturu ar augstu lasītāju iesaisti ("audience engagement") un kā, izmantojot "Delfi" mediju kanālu daudzveidību, nodrošināt katram stāstam maksimālo auditorijas aptvērumu ("audience coverage"). Fakts, ka ar dažiem klientiem mēs strādājām jau trīs gadus, bet kopīgais klientu skaits pārsniedz jau vairākus desmitus, liecina par to, ka mazi sapņi var pārtapt lielās lietās.
Konstantīns Kuzikovs,
AS "Delfi" valdes priekšsēdētājs
Ir patiess prieks par nodibināto uzticību ar sadarbības partneriem. Projektiem ir vairāku sezonu turpinājumi, kas mums ir svarīgs rādītājs, ka ejam pareizā virzienā un mums uzticas. Protams, arī sasniegtā auditorija un pavadītais laiks projektos kalpo kā apliecinājums, ka zinām, kā uzrunāt lasītājus ar ļoti dažādām tēmām un formātiem. Varētu teikt, ka esam atraduši zelta formulu, kas strādā, taču joprojām gan mēs paši, gan partneri mūs izaicina ar jaunām idejām un formātiem.
Marta Cīrule,
"Delfi Brand Studio" vadītāja
Sekojot mediju un reklāmas tirgus tendencēm, meklējot vēl efektīvākus veidus auditorijas sasniegšanai un uzrunāšanai un gādājot par kvalitatīvu saturu, "Delfi Brand Studio" ne tikai izstrādā jaunus formātus, bet arī uzlabo un pilnveido sadarbības partneriem jau zināmos un iecienītos reklāmas nestandarta risinājumus.

Šobrīd "Delfi Brand Studio" piedāvā septiņus pamata formātus, un ikvienu no tiem iespējams pielāgot sadarbības partnera komunikācijas mērķiem un iespējām. Vairāk par daudzveidīgajiem risinājumiem un iespējām var uzzināt "Delfi Brand Studio" mājaslapā, kas jubilejas noskaņās piedzīvojusi izmaiņas, kļūstot vēl ērtāka un pārskatāmāka ikvienam interesentam.
"Delfi Brand Studio" gatavoto projektu tēmu loks ir plašs un daudzveidīgs, sākot no pašu pārbaudītiem ieteikumiem atpūtai dabā, karjeras veidošanas padomiem vai soli pa solim izstaigātam mājas būvniecības procesam līdz ieskatam teātra pasaules aizkulisēs un plašai rakstu sērijai par klimata izmaiņām un atbildīgu dzīvesveidu.
Svinot trešo dzimšanas dienu, "Delfi Brand Studio" komanda sarūpējusi dāvanu ikvienam, kuram savās ikdienas darba gaitās ir svarīgi darboties efektīvi – rakstu sēriju "Misija: dedlains".

Kā nepiedzīvot izdegšanu, kā rakstīt e-pastu tā, lai taupītu savu un adresāta laiku, kā komunicēt ar kolēģiem tā, lai tevi klusībā neienīstu: vērtīgu padomu un noderīgu pieredžu apkopojums ļaus ikvienam strādāt efektīvāk un kopīgi gādāt par pašu svarīgāko – fizisko un psiholoģisko veselību.
Mēs veidojam saturu, kas ieinteresēs, aizraus un iedvesmos. Mēs veidojam stāstus, kurus cilvēki lasīs, atcerēsies un ar kuriem dalīsies. Mēs veidojam interneta reklāmas nākotni.