Svinot trešos 'Delfi Plus' kvalitatīva satura svētkus,
tiek atklāts 'Delfi Veikals'
Maijā dzimšanas dienu svin "Delfi Plus", kas pirms trim gadiem uzsāka Latvijas digitālās vides žurnālistikas ceļu atpakaļ pie mediju tirgus saknēm un pamatprincipiem – par kvalitatīvu saturu maksā arī lasītājs, ne tikai reklāmdevēji, kuri izvieto savu reklāmu pie tā. Svinot kvalitatīva satura svētkus un turpinot stiprināt kvalitatīvu žurnālistiku, "Delfi Plus" trešajā jubilejā tiek atklāts "Delfi Veikals" un sarūpēts īpašs piedāvājums tiem, kuri iegādāsies kādu no "Delfi" gada abonementiem.
"Lasītāju uzticība ir galvenais būvmateriāls, kas pastāvīgi palīdz stiprināt "Delfi Plus" saturu. Kā redzams, mūsu radītais saturs izrādījies vajadzīgs tūkstošiem Latvijas iedzīvotāju. No abonentiem gūtos ieņēmumus visu laiku investējam, lai radītu vēl dziļāku, vēl noderīgāku, vēl mūsdienīgāku saturu. "Delfi Plus" pētījumi un apraksti atklāj nebūšanas, parāda iedvesmojošus piemērus, abonentiem pieejamie "Delfi TV" raidījumi palīdz orientēties un veidot savu viedokli par karstākajām aktualitātēm. Šobrīd izskatās, ka tā turpināsim arī nākamajā trīsgadē – katru dienu ar mērķi, ka katram nākamajam saturam jābūt vēl jaudīgākam par jau sarūpēto. Esmu drošs, ka sabiedrība to novērtēs un pēc nākamajiem trim gadiem abonentu skaits būs vismaz divreiz lielāks nekā tagad, kad svinam "Delfi Plus" trīs gadu jubileju."
Ingus Bērziņš, "Delfi" mediju grupas galvenais redaktors.
Svinot "Delfi Plus" trešo jubileju, kā arī turpmāk, ikviens "Delfi" vērtību piekritējs un kvalitatīvas žurnālistikas atbalstītājs tiek aicināts ielūkoties sadarbībā ar "Printful" veidotajā "Delfi Veikalā". Tur šobrīd atradīsiet trīs kolekcijas – "Delfi" kolekciju, "Svarīgu kolekciju", kas veidota pēc "Delfi" zīmola identitātes maiņas un izceļ "Delfi" autorus un viņiem svarīgās tēmas, un MVP kolekciju sporta pasaules entuziastiem.

Rūpējoties par atkritumu apjoma samazināšanu, produkti tiek ražoti tikai pēc iepriekšēja pasūtījuma, tādēļ aicinām pārliecināties par izmēru, krāsu un dizainu pirms pasūtījuma veikšanas, jo pēc tam to atgriezt vai samainīt nebūs iespējams. "Delfi Veikala" produkti tiek ražoti kādā no divām "Printful" ražotnēm, tādēļ, pasūtot vairākus produktus vienlaicīgi, tie, iespējams, tiks piegādāti atsevišķos sūtījumos.
"Teju visiem lielajiem pasaules medijiem ir savi veikali, kas veicina vēl lielāku lasītāju, klausītāju un skatītāju lojalitāti pret kvalitatīvu žurnālistiku. "Delfi" ir Latvijas medijs ar pasaules elpu, tāpēc "Printful" bija dabiski un viegli izveidot šādu sadarbību. Kvalitatīvai žurnālistikai ir vajadzīgs finansējums. Reklāmas – tas ir labi, bet vēl labāk, ja lietotāji ir gatavi abonēt kvalitatīvu žurnālistiku. "Delfi Veikals" ir vēl viens veids, kā sabiedrība var stiprināt Latvijas žurnālistikas kvalitāti."
Jānis Palkavnieks, "Draugiem Group" runasvīrs.
Kvalitatīva satura svētkos piedāvājam arī īpaši izdevīgu akciju – pērkot jebkuru "Delfi" gada abonementu vai papildinot savu abonementu ar gada vai divu gadu abonementu, "Delfi" dāvinās 20 eiro dāvanu karti "Delfi Veikala" produktu iegādei. 20 eiro dāvanu karti saņemsi nākamās darba dienas laikā savā "Delfi" kontā sadaļā "Paziņojumi".

Piedāvājums spēkā līdz 30. maijam.
  • Īpaši izdevīgs ir produkta gada abonements, kas ļauj ietaupīt teju 50% no abonēšanas maksas salīdzinājumā ar 4 nedēļu abonementiem.

  • Aicinām papildināt "Delfi Plus" abonementu ar pārējo "Delfi" saturu abonentiem, lai turpmāk uzzinātu par svarīgākajām norisēm arī biznesā un sportā par īpaši izdevīgu cenu 2 lietotājiem.
Aicinām papildināt "Delfi Plus" abonementu ar pārējo "Delfi" saturu abonentiem, lai turpmāk uzzinātu par svarīgākajām norisēm arī biznesā un sportā par īpaši izdevīgu cenu 2 lietotājiem.
Īpaši izdevīgs ir produkta gada abonements, kas ļauj ietaupīt teju 50% no abonēšanas maksas salīdzinājumā ar 4 nedēļu abonementiem.
"Kad pirms četriem gadiem sākām darbu pie "Delfi Plus" produkta veidošanas, mēs zinājām, ka būs jāiegulda liels darbs, lai pārliecinātu mūsu lasītājus un Latvijas sabiedrību, ka maksāt par digitālo saturu ir normāli. Šis ir bijis lielākais izaicinājums, kopš saviem lasītājiem sākām piedāvāt saturu abonēšanai, bet šobrīd varu teikt, ka esam gandarīti par rezultātiem un pateicīgi ikvienam abonentam – gan tiem, kuri ir ar mums kopš pirmās dienas, gan tiem, kuri pievienojušies tikai vakar. Ir lieliski redzēt, ka arī korporatīvie klienti novērtē kvalitatīvu saturu, abonējot "Delfi" saviem darbiniekiem. Pateicoties abonentiem, varam ieguldīt attīstībā un rūpēties, lai "Delfi" saturs būtu vēl daudzpusīgāks, pieejams dažādos formātos un vēl ērtāk lietojams. Paldies, ka atbalsti kvalitatīvu žurnālistiku!"
Maira Meija, "Delfi" Biznesa attīstības un abonēšanas nodaļas vadītāja.
"Delfi Plus" abonementa saturiskā vērtība trīs gadu laikā ir būtiski pieaugusi, jo tagad piedāvājam saturu ne tikai lasīšanai, bet arī video saturu, un drīzumā plānojam piedāvāt arī citus satura patērēšanas formātus, veidotus īpaši mūsu abonentiem. Šobrīd "Delfi Plus" abonentiem pieejami vairāk nekā 120 oriģinālraksti mēnesī, kā arī plašs video saturs, un nākotnē plānojam to tikai attīstīt un pilnveidot. "Delfi Plus" abonentiem pieejams arī plašs raidījumu klāsts. Šogad "Spried ar Delfi" raidījumam esam pievienojuši 5 jaunus – analītisko diskusiju raidījumu "Kāpēc", kurā katru nedēļu Olga Dragiļeva analizē nedēļas svarīgākos un pretrunīgākos notikumus un procesus, izvaicā krustugunīs nonākušas amatpersonas un politiķus, raidījumu par svarīgāko ārvalstīs "Komandcentrs" ar Ansi Īvānu, raidījumu par ikdienā svarīgiem tiesību jautājumiem – "Tiesības zināt" – ar Kārli Arāju, raidījumu "Aizmugure" ar Uldi Strautmani par svarīgo sporta laukumā un kabinetos, savukārt jaunākie kultūras pasaules notikumi izgaismoti raidījumā "KultūrKlubs" ar Moniku Cālīti.