Foto: Publicitātes attēls

Klāt Latvijas Reklāmas asociācijas podkāsta "Mārketings pret Covid-19" 14. epizode. Visi mārketinga speciālisti turpina atkārtot, ka šobrīd ir īstais laiks "sakārtot savus kanālus", ja ir samazinātas investīcijas maksas kanālos, lai jaudīgāk izietu ekonomikas atgūšanās posmā. Ko tas īsti nozīmē? Ko darīt ar mūžīgi novārtā atstāto SEO (meklētājprogrammu optimizācijas) disciplīnu? Vai mēs Latvijā esam neprašas un jāmācās no ārvalstīm, vai tomēr cita vaina? Atbildes uz šiem jautājumiem sniedz digitālā mārketinga speciālists Imants Krēziņš, kurš jau 11 gadus darbojas vadošo Londonas aģentūru grupu SEO komandās. 21.04.2020. epizode.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!