Šajā podkāsta "Nākamais līmenis" epizodē skaidri un pa punktiem Edgars un Vladislavs skaidro, kā sākt virzīt produktu vai pakalpojumu internetā,un kāds mājasdarbs pirms tam ir jāizdara.
Lūk, soļi:
1) Testēšanas fāze;
2) Vizuālais izpildījums;
3) Auditorijas definēšana;
4) Reklāmas kanāli;
5) Interešu grupas un to nozīme;
6) Pareizs "Facebook" reklāmas veids, ar ko atšķiras no "Google";
7) Pirmais pirkums!
Podkāstā pieminētā epizode par lietotāju plūsmas ģenerēšanu klausāma šeit. 23.04.2020. epizode.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit