Foto: Publicitātes attēls

Šajā podkāsta "Nākamais līmenis" epizodē skaidri un pa punktiem Edgars un Vladislavs skaidro, kā sākt virzīt produktu vai pakalpojumu internetā,un kāds mājasdarbs pirms tam ir jāizdara.

Lūk, soļi:
1) Testēšanas fāze;
2) Vizuālais izpildījums;
3) Auditorijas definēšana;
4) Reklāmas kanāli;
5) Interešu grupas un to nozīme;
6) Pareizs "Facebook" reklāmas veids, ar ko atšķiras no "Google";
7) Pirmais pirkums!

Podkāstā pieminētā epizode par lietotāju plūsmas ģenerēšanu klausāma šeit. 23.04.2020. epizode.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!