Vairums Latvijas patērētāju bankas nomaiņu uzskata par dārgu, sarežģītu un laikietilpīgu procedūru un tāpēc nemeklē cenas un kvalitātes ziņā pievilcīgākus piedāvājumus. Savukārt zemā patērētāju mobilitāte neveicina banku savstarpējo konkurenci cīņā par jauniem klientiem. To Konkurences padome secinājusi 2019. gada vasarā noslēgtajā banku klientu (privātpersonu) mobilitātes uzraudzībā. Kas un kāpēc kavē aktīvu patērētāju mobilitāti banku sektorā, un kādi ir Konkurences padomes priekšlikumi tās uzlabošanai – to piektajā podkāsta par konkurenci ierakstā stāsta iestādes Analītiskā departamenta galvenā eksperte apvienošanās lietās Agnese Štendenberga. Publicēts 02.08.2019.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!