Foto: Publicitātes attēli

Šobrīd 16% Latvijas pilngadīgo iedzīvotāju ir konts lietotnē "TikTok", liecina "BSMS/Norstat" aptaujas dati. Šis sociālais tīkls nebūt nav domāts tikai jauniešiem, turklāt tā lietotāju skaits Latvijā aug. Ko tas nozīmē mārketinga speciālistiem? Vai zīmoliem ir jābūt pārstāvētiem arī šajā platformā? Ko var panākt sadarbībā ar populāriem "TikTok" lietotājiem un vai šādas kampaņas var īstenot bez ārpakalpojumu izmantošanas? Uz šiem un citiem jautājumiem atbildēs mūsu 10. epizodes viesi:
- Raimonds Grasmanis, digitālā mārketinga speciālists un aģentūras "MIXD" stratēģiskais direktors, kuram ir pieredze ar vairāk nekā 50 zīmoliem vairāk nekā 20 valstīs.
- Elīna Pakalne, sociālo mediju satura autore, viena no Latvijas populārākajām TikTok'erēm un viena no "Latvian Sisters" māsām. 04.05.2021. epizode.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!