Foto: Publicitātes attēli

BSMS ilggadēji nodrošina merčendaizinga pakalpojumus, tāpēc gadu gaitā ir novērotas jau esošās izmaiņas nozarē, kā arī tendences, kas vēl tikai gaidāmas tuvākajos gados. Vai merčendaizings ietekmē patērētāju pirkšanas paradumus? Kāda ir nozare pašreiz? Kas jāņem vērā uzņēmumiem, esot pārstāvētiem mazumtirdzniecības ķēdēs? Par šiem un citiem jautājumiem šajā epizodē!

Ar savu ilggadējo pieredzi dalās eksperti - Jānis Āboltiņš, BSMS dibinātājs un īpašnieks un Viktors Āboltiņš, BSMS Merčendaizinga nodaļas vadītājs. 25.05.2021. epizode

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!