BSMS ilggadēji nodrošina merčendaizinga pakalpojumus, tāpēc gadu gaitā ir novērotas jau esošās izmaiņas nozarē, kā arī tendences, kas vēl tikai gaidāmas tuvākajos gados. Vai merčendaizings ietekmē patērētāju pirkšanas paradumus? Kāda ir nozare pašreiz? Kas jāņem vērā uzņēmumiem, esot pārstāvētiem mazumtirdzniecības ķēdēs? Par šiem un citiem jautājumiem šajā epizodē!
Ar savu ilggadējo pieredzi dalās eksperti - Jānis Āboltiņš, BSMS dibinātājs un īpašnieks un Viktors Āboltiņš, BSMS Merčendaizinga nodaļas vadītājs. 25.05.2021. epizode
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit