Foto: Publicitātes attēli

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Ikdienas komunikācija ar influenceriem". Kas ir mākslīgs saturs? Kā vērtēt PR dāvanas, ņemot vērā, ka 47% aptaujāto to uzskata par pozitīvu iespēju iepazīties ar jaunumiem vai citiem produktiem, bet 17% - negatīvi, jo identificē to kā reklāmu? Kāpēc uzņēmumiem strādāt ar aģentūrām, kas orientējas influenceru mārketingā?

Uz šiem un citiem jautājumiem atbild:

Rūta Dvinska, TV3 laika ziņu moderatore, digitālā satura autore un podkāsta "Funktieris" veidotāja;
Kristīne Beitika, Satura veidotāja, kas veido saturu sev un iedrošina kā to veiksmīgāk darīt citiem, TV raidījuma "Māmiņu klubs" vadītāja;
Tatjana Petjukeviča, BSMS mārketinga projektu vadītāja un influenceru mārketinga eksperte.
29.03.2022. epizode.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!