Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Rotaļlietas, konfektes un bērns veikalā". Visi zinām, ka bērns ir viens no pārdošanas rādītāju tiešajiem ietekmētājiem, bet cik lielā mērā bērni iesaistās pirkumu veikšanā un cik viegli ir ietekmēt vecākus? Par to runājām ar:
Anna Lejasmeiere, ietekmētāja no Liepājas, sekotājiem zināma kā @annaklaralife - divu bērnu mamma;
Jūlija Kengere, Kiddy un AHA zīmolu vadītāja;
Tatjana Petjukeviča, BSMS projektu vadītāja darbā ar influenceru mārketingu.
31.05.2022. epizode.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit