Foto: Publicitātes foto
Eiropas Sporta nedēļas ietvaros risinājās sporta forums "SportsComm' 19" – sponsorēšanas un mārketinga tendences. Ikgadējais Sporta nedēļas forums pulcēja sporta federāciju vadošos darbiniekus, sporta speciālistus un sportistus.

Latvijas Sporta federāciju padome, Eiropas Sporta nedēļas ietvaros organizējot ikgadējo Sporta forumu, veidoja programmu tā, lai jebkura sporta federācija gūtu ieskatu un uzzinātu jaunākās tendences sporta sponsorēšanā un mārketingā.

Foruma sportisko auditoriju uzrunāja gan vietējā, gan starptautiska līmeņa spēcīgi tirgus spēlētāji – viņu vidū: uzņēmuma "Oxyma" radošais direktors Serge van Marions no Nīderlandes, igauņu sporta menedžmenta un mārketinga aģentūra "Kallas Management" dibinātāja un vadītāja Kadri Kallas – kas visi ikdienā strādā ar dažādiem zīmoliem un mārketinga un komunikācijas kampaņām, tostarp "DDB Latvia", "NewBlack", Latvijas Florbola savienība un citas organizācijas.

Forumā tika diskutēts par digitālā mārketinga virzību, rezultatīvu influenceru iesaisti nozarē, veiksmīgas ilgtermiņa sadarbības veidošanas stūrakmeņiem sponsoru piesaistē, kā veiksmīgāk veidot mārketinga un komunikācijas kampaņas un piesaistīt finansējumu.

Runātāji dalījās pieredzē pieļautajās kļūdās, sniedza ieteikumus, demonstrēja radošas tehnikas kampaņu vēstījumu veidošanā. Būtiskā ekspertu atziņa – Latvijas sporta nozarei piemīt plašs mārketinga potenciāls, no kura līdz šim sporta veidu organizācijas izmantojuši vien nelielu daļu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!