Foto: Latvijas Futbola federācija

Latvijas Futbola federācija (LFF) parakstījusi sadarbības līgumu ar koplietošanas automašīnu uzņēmumu "CityBee".

Uzsāktā sadarbība ļaus efektīvāk risināt ikdienas LFF darba jautājumus, kas skar Latvijas futbola izlašu spēļu organizēšanu, uzsver LFF. Tāpat par godu abpusējai sadarbībai futbols uz ielām būs vēl atpazīstamāks, jo vairākas "CityBee" klāsta automašīnas tiks rotātas ar Latvijas nacionālās izlases identitāti. Pirms izlašu spēlēm "CityBee" lietotājiem dažādos konkursos būs iespēja tikt pie biļetēm maču vērošanai klātienē.

Šīgada martā apritēja divi gadi kopš "CityBee" darbības uzsākšanas Latvijā. Pērn uzņēmuma klienti veikuši 391 000 braucienu, bet šogad pirmajā pusgadā veikti jau gandrīz 300 000 braucienu. "CityBee" darbojas 14 pilsētās Eiropā, piedāvājot vieglo un kravas automašīnu, velosipēdu un elektrisko skrejriteņu nomu.

"CityBee" ir investīciju uzņēmuma "Modus Group" projekts. "Modus Group" specializējas finansējuma piesaistē autobūves nozarei, atjaunojamās enerģijas un nekustamā īpašuma projektiem.

"Esam lepni ar savu zīmolu atbalstīt Latvijas futbolu, jo apzināmies futbola pozitīvo ietekmi uz dažādiem procesiem sabiedrībā un valstī kopumā," saka "CityBee Latvia" vadītājs Kristofs Hegedess.

"Novērtēju "CityBee" pakalpojumu un servisa augsto līmeni. Esam priecīgi uzņemt savā partneru saimē tik populāru zīmolu un modernu uzņēmumu, kas ir inovatīvs un radošs no dažādiem aspektiem," pēc līguma noslēgšanas viedokli pauda LFF prezidents Vadims Ļašenko.

Savukārt LFF Mārketinga nodaļas vadītājs Renārs Krīgers norādīja, ka "prieks sadarboties ar uzņēmumu, kas vēl pavisam nesen bija startup statusā, bet šobrīd ar jau 800 automašīnām un kravas autobusiem ir līderis Baltijā."

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!