“Grāmatā aprakstīta brīnišķā mūsdienu reklāmas pasaule - pasaule, kurā tērē miljardiem eiro, lai cilvēkiem, kuriem nav tam nepieciešamo līdzekļu, radītu vēlmi iegādāties lietas, kas tiem nav vajadzīgas. Tā ir grāmata par mūsu, jūsu, manu sabiedrību, par to sabiedrību, kuras radīšanā arī es esmu pielicis savu roku, desmit gadus darbodamies reklāmas aģentūrās, par sabiedrību, kurai mēs visi spītīgi esam ļāvuši pieņemties spēkā.” - F. Beigbeders.
“14.99 € ir reālistiska grāmata par mūsdienu reklāmas pasauli, par reklāmas nozīmi sabiedrības mērķu, centienu un uzskatu veidošanā. 14.99 € ir arī ironijas piesātināta grāmata: tā ironizē par visu - par materiālo vērtību kultu, par fiziskās pievilcības kultu, par visām šim laikam raksturīgajām ambīcijām un stereotipiem. Un ironija jau kopš Ēzopa laikiem ir bijusi trāpīgākā patiesības izsacīšanas forma…” - H. Kramiņš, topošais psihologs.

“Frederika Beigbedera grāmatai 14.99 € ir visas izredzes kļūt par šī laika kulta grāmatu, jo tā patiesi, atklāti ataino mūsdienu dzīves spožumu un postu, drosmīgi analizējot problēmas, kas parasti tiek atbīdītas tālākajos smadzeņu nostūros, lai - par tām padomātu vēlāk. F. Beigbeders aicina domāt, analizēt un meklēt risinājumu tagad un tūlīt - jo aizbēgt no tā nav iespējams.” - L. Samoviča, juriste.

Romāns tulkots 20 valodās. No franču valodas tulkojusi Inta Šmite.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!