Krievijas hokeja izlase un KHL klubi vēlas atteikties no YAK-42 lidmašīnām,
Foto: Tupungato / cc

Krievijas Hokeja federācijas (KHF) prezidents Vladislavs Tretjaks pēc trešdienas traģiskās aviokatastrofas, kurā bojā gāja Jaroslavļas "Lokomotiv hokeja komanda, izteicies, ka turpmāk Krievijas izlases izbraukumiem netiks izmantotas YAK-42 tipa lidmašīnas, vēsta portāls "allhockey.ru".

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

"Mēs neizmantosim YAH-42 lidmašīnas izlases lidojumiem, pāriesim uz citām," izteicās Tretjaks. "YAH-42, protams, ir vecs lidaparāts, es to zinu no speciālistu teiktā. Pats ar tādu visu laiku lidoju uz Saratovu un Uļjanovsku. Lidmašīnai praktiski ir maz problēmu, tā savulaik būvēta pēc militāro lidmašīnu parauga, ar ļoti jaudīgu dzinēju."


KHF prezidents norādīja, ka klubi paši izvēlas pārvadātājus. "Es vakar CSKA jautāju - kā jūs lidojat? Viņi atbildēja: mēs slēdzam līgumu ar kompāniju, bet to nav pārāk daudz. Tiek izsludināts konkurss, un pie kā ir lētāk, to komandas ņem," norāda Tretjaks.

Tiek ziņots, ka aviokompānija, kas apkalpo Astanas "Baris" Kontientālās līgas (KHL) hokeja klubu, jau ir sākusi pārrunas par lidmašīnas nomaiņu.

"Arī mēs lidojam ar YAK-42. Es nezinu, kas būs ar lidmašīnu," kluba mājas lapā citēts "Baris" prezidents Nurlans Ozarbajevs. "Domāju, tagad pieņemsim lēmumu. Esam sākuši pārrunas. Kompānija, kas mūs apkalpo, ir sākusi meklēt jaunu avio pārvadātāju. Mums vissvarīgakais - spēlētāju, cilvēku drošība."

Jau ziņots, ka Rīgas "Dinamo" hokeja klubs jau pirms trim gadiem atteicās no lidkompānijas pakalpojumiem, kuras lidmašīna trešdien cieta traģiskajā avārijā.

Kā zināms, aviokatastrofā Jaroslavļas apgabalā bojā gāja arī Latvijas izlases kapteinis Kārlis Skrastiņš, kurš šosezon pievienojās "Lokomotiv" komandai.

Tags

Baris Kontinentālā hokeja līga (KHL) Lokomotiv traģēdija Vladislavs Tretjaks
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.
Lasi vēl
 

Comment Form