Tik būtisku veiktspējas pieaugumu četrcilindru turbopūtes benzīna dzinējam, kas standartā attīsta 210 ZS, izdevies panākt, uzstādot daudz ražīgāku turbīnu "Garret GT30" ar 1,6 bāru virsspiedienu. Tāpat šim motoram ir pilnībā pārbūvēta ieplūdes un izplūdes sistēma, kā arī pārprogrammēts dzinēja elektroniskais vadības bloks.
Tāpat automobilim uzstādītas daudz spēcīgākas "Brembo" bremzes ar astoņcilindru skavām (suportiem). Ateljē neatklāj šī prototipa dinamiskos raksturlielumus. Gaidāms, ka tamlīdzīgu pārbūvi MTE piedāvās veikt arī citiem "Volkswagen" koncerna spēkratiem, kas izmanto šo pašu divlitru turbopūtes dzinēju.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit