Foto: F64
20. un 21. maijā Liepājā, koncertzālē "Lielais dzintars" norisināsies Baltijā pirmā mārketinga un sporta biznesa konference "Passport Summit", kurā uzstāsies vairāk nekā 18 savas jomas ekspertu no visas pasaules, tostarp pašmāju profesionāļi, informē pasākuma organizatori.

Konferences mērķis ir vienkopus pulcēt augsta līmeņa mārketinga un sporta menedžmenta ekspertus, kā arī pasaules mēroga sporta zīmolu pārstāvjus, lai dalītos pieredzē un veiksmes stāstos, tā iegūstot jaunas zināšanas un idejas mārketinga un sporta biznesa attīstības veicināšanai.

"Passport Summit" konferencē uzstāsies tādi Latvijas un starptautiskie nozares smagsvari kā pasaulē vadošās sporta mārketinga aģentūras "Polaris Sports" vadītājs Pedro Moreira dus Santušs (Portugāle), kura nopelns ir tādu sporta zvaigžņu kā Ronaldo, Maurinjo un Fabinjo miljonu un miljardu vērtie reklāmas līgumi.

Tigrans Sirunjans (Vācija) – kurš ir globālās sporta mārketinga un izklaides aģentūras "Lagardère sports and entertainment" Eiropas mediju nodaļas viceprezidents un kura viens no uzdevumiem ir stratēģiski plānot sporta pārraides vadošajos medijos visā Eiropā – aktualizēs tendences mediju vidē, kas ir svarīgas ne tikai sporta nozarē.

Par sporta transformāciju digitālajā laikmetā jeb eSports, kas straujiem soļiem iekaro savu vietu sporta pasaulē, dalīsies aģentūras "Lagardère sports and entertainment" eSports direktors Markuss Kliemke (Vācija). Tāpat konferencē ar iedvesmojošiem stāstiem dalīsies autosporta leģenda Elena Lora (Vācija), kura aizvadījusi 31 gadu ilgu autosportistes karjeru un daudzi citi.

"Konferences unikalitāte slēpjas tās ekspertos – līdz šim Baltijā nav norisinājies šāda līmeņa un mēroga pasākums, kas pulcētu tik augsta ranga mārketinga un sporta biznesa ekspertus vienuviet," citēts "Passport Summit" idejas autors Olafs Saulriets. "Šodien sports ir kļuvis par visas sabiedrības populārāko un viennozīmīgi pieprasītāko emocionālo baudu, kas apvieno gan iespēju izglītoties un mācīties, gan nopelnīt. Sports rada un veido ne tikai pasaulē lielāko fanu kultūru, bet arī miljardu vērtu biznesu, tāpēc uzņēmējdarbības pasaulē sporta bizness ir unikāls, jo tas ir atkarīgs no straujām, bieži neparedzamām pārmaiņām, kļūstot par labvēlīgu augsni daudzām biznesa jomām.

"Uzskatu, ka šī konference ir svarīga un aktuāla ne tikai ar sporta nozari saistītiem cilvēkiem, bet ikvienam, jo caur pasaules līmeņa lektoru veiksmes stāstiem apmeklētāji iegūs līdz šim nebijušas zināšanas, savukārt "Passport” kā jauna platforma radīs iespēju veidot jaunus kontaktus un smelties noderīgas idejas, neatkarīgi no tā, vai esi sporta, biznesa, mārketinga vai citas jomas eksperts."

Konferencē runātāji pievērsīsies tādiem tematiem kā mārketinga izaicinājumi 21. gadsimtā, mediju loma un ietekme mūsdienās, īpaši, sporta biznesā, sporta līdzjutēju piesaiste un to lojalitātes veicināšana, sporta tūrisms un tā ietekme uz valsts tēlu un izaugsmi, sponsorēšanas transformācija uz veiksmīgām partnerattiecībām, stāsti, kā pārvarēt bailes un izkāpt no savas komforta zonas, lai gūtu panākumus sportā un biznesā, un citi.

"Passport Summit" konference norisināsies 2020. gada 20. un 21. maijā Liepājā, koncertzālē "Lielais dzintars". Konferences pirmās dienas vakarā notiks tā svinīgā atklāšana, grupas "DAGAMBA" koncerts un tīklošanās jeb "networking", savukārt 21. maijā vienas dienas programmā ar saviem pieredzes stāstiem uzstāsies vairāk nekā 18 Latvijā un pasaulē atzīti nozares profesionāļi un eksperti. Dalībnieku skaits ir ierobežots.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!