Foto: AP/Scanpix

Pēc 33 gadiem alus darīšanas gigants "Anheuser-Busch InBev", kam pieder zīmols "Budweiser", ir nolēmuši neturpināt sadarbību ar ASV Olimpisko komiteju (USOC), paziņojusi kompānija.

"Mēs regulāri pārskatām savus sponsorlīgumus, jo mūsu biznesa prioritātes mainās un tām pielāgojam savu portfolio," izteicies kompānijas viceprezidents Ēlko van der Nolls.

Pēdējoreiz alus darītāju sadarbības līgums ar USOC tika atjaunots 2012. gadā. Par ASV olimpiešu sponsoriem "Anheuser-Busch InBev", kas tagad bāzējas Beļģijā, kļuva pirms 1984. gada Losandželosas vasaras olimpiskajām spēlēm.

No sadarbības ar USOC iepriekš atteicās tādas kompānijas kā "Hilton", "Citi" un "TD Ameritrade", taču komiteja jau paziņojusi par jauniem sponsoriem - "Hershey's", "Bridgestone", "Comcast" un "Mondelez".

"Anheuser-Busch InBev" ir viena no lielākajām alus kompānijām pasaulē, tai visā pasaulē pieder tādi zīmoli kā "Bodweiser", "Stella Artois", "Corona", "Beck's", "Foster's", "Hoegaarden", "Harbin" un citi.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!