Speciālista padomi, kā sagatavoties skrituļslidošanas sacensībām
Foto: Publicitātes foto

Skrituļslidošana aizvien straujāk iekaro aktīvās atpūtas cienītāju sirdis, to iecienījuši gan profesionāli sportisti, gan ģimenes ar bērniem kā lielisks sporta veids ģimenes brīvdienām. Skrituļslidošana nodarbina gandrīz visas nozīmīgākās muskuļu grupas un nodrošina aerobisko slodzi, uzlabojot sirdsdarbību. Šis sporta veids ir piemērots gan iesācējiem, kuri ar sportu ikdienā nenodarbojas, jo slidojot netiek radīts trieciens locītavām un muskuļiem, un pielāgojot sev piemērotu ātrumu, tiek nodrošināta vienmērīga slodze. Vienlaikus, slidojot ātri, iespējams sadzedzināt daudz kaloriju un kārtīgi izvingrināt ķermeni.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Pieaugot skrituļslidošanas popularitātei, daudzi apsver iespēju šogad piedalīties savās pirmajās sacensībās. Roberts Pundurs, divkārtējais "Nike Riga Run" skrituļslidošanas čempions, dalās video padomos, atbildot uz svarīgākajiem jautājumiem par piedalīšanos sacensībās, konkrēti Jūrmalas skrituļslidošanas festivālā.

Tags

Nike Riga Run Skrituļslidošana
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.
Lasi vēl
 

Comment Form