Foto: AP/Scanpix
2018. gada Phjončhanas ziemas olimpisko spēļu rīkotāji ir nobažījušies par zemu biļešu tirdzniecības apjomu un vaino tajā starptautiskās kompānijas, kas nodarbojas ar biļešu pārdošanu ārzemēs, vēsta ārzemju mediji.

Uzstājoties ar uzrunu plenērā pirms Starptautiskās Olimpiskās komitejas (SOK) koordinācijas komisijas pārbaudes vizītes Dienvidkorejā, olimpisko spēļu orgkomitejas prezidents Lī Hī-bems kritizēja autorizētās biļešu tirgošanas kompānijas (ATRs) par biļešu cenas sadārdzināšanu un reklāmas neesamību, raksta portāls "insidethegames.biz".

"Kopš sākusies biļešu tirdzniecība ārzemēs, ATRs pārdošana nav nedz aktīva, nedz tiek reklamēta, turklāt vairākās valstīs biļešu cenas ir pārāk augstas," izteicies Hī-bems. "Tāpēc es gribu piedāvāt SOK sasaukt augsta līmeņa sanāksmi, kurā risinātu arī šo jautājumu."

Savukārt biļešu pārdevēji norāda, ka tas nav viņu uzdevums – reklamēt olimpiskās spēles. "Mūsu darbs ir nodrošināt mūsu teritorijā dzīvojošajiem cilvēkiem iespēju apmeklēt olimpiskās spēles, piedāvājot viņiem pieejamus biļešu komplektus, un nodrošināt to, lai cilvēki neiegādātos viltotas biļetes," portālam izteicies kādas ATRs pārstāvis, kas vēlējies palikt anonīms. "Mums nav iespēju ietekmēt cenu, ko pēc konsultācijām ar SOK ir noteikuši olimpisko spēļu rīkotāji."

Uz 2018. gada olimpisko spēļu sacensībām kopumā tiks pārdoti 1,8 miljoni biļešu, no kuriem 70% paredzēts realizēt pašā Dienvidkorejā. Pagaidām nav zināms precīzs jau pārdoto biļešu skaits, bet skaidrs, ka lielākais pieprasījums ir uz daiļslidošanas un hokeja sacensībām.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!