"Mēs, protams, nespējam aptvert visu internetu un visus influencerus, jo mums pienākumu ir ļoti daudz un visās jomās. Taču mēs šo jomu nepametīsim novārtā un, protams, turpināsim uzraudzības aktivitātes, bet patlaban ir tā, ka mēs galvenokārt reaģējam uz signāliem," raidījumā "Spried ar Delfi" komentējot Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) veikumu sociālo tīklu mārketinga uzraudzībā, atzina PTAC Patērētāju tiesību uzraudzības departamenta direktore Ieva Baldiņa.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit