Foto: Publicitātes foto

Melleņu biezpiena sieriņš ar mellenēm šokolādes glazūrā – jā, tieši par šādu jaunu "Kārums" garšu Latvijas iedzīvotāji ar kāro sirdi un našķīgo dvēseli visvairāk nobalsojuši īpašajā "Svinam KRĀ!" kampaņā.

Recepte jau tiek gatavota

Kampaņas otrais posms ir jau sācies. Proti – vasaras laikā "Food Union" svaigo piena produktu izcilības centra meistari radīs un līdz detaļām noslīpēs recepti Vārnas jubilejas sieriņam. Savukārt rudenī notiks trešais jeb svinību noslēdzošais posms – jaunais jubilejas biezpiena sieriņš nonāks veikalos visā Latvijā.

Garšīga statistika

Kā stāsta "Food Union" pārstāvji, kampaņas laikā īpaši izveidotā vietnē cilvēkiem tika vaicāts, kādu jaunu biezpiena sieriņu viņi gribētu radīt un ēst, lai pārsteigtu Vārnu dzimšanas dienā. Kā ierasts, balsotāju aktivitāte bija ļoti jaudīga – sešu nedēļu laikā (šī gada maijā un jūnijā) 19 tūkstoši kārumnieku radīja 47 tūkstošus biezpiena sieriņu variantu. Trešais populārākais variants bija "Cappuccino" garšas sieriņš ar riekstiem šokolādes glazūrā (5407 balsis), otrais populārākais – "Tiramisu" garšas sieriņš ar sāļās karameles pildījumu karameļu glazūrā (7941 balsts), bet balsošanas līderis – melleņu sieriņš ar mellenēm šokolādes glazūrā – ieguva 11 302 balsis.

Ilva Veidemane, "Food Union" piena produktu zīmolu vadītāja: "Vārnas sapnis ir piebildījies un jubilejas "Kārums" ir noskaidrots – melleņu biezpiena sieriņš ar mellenēm šokolādes glazūrā. Interesanti, ka tā ir garša, kas savulaik jau bijusi "Kārums" sieriņu sortimentā, bet tagad nostalģisku jūtu un melleņu popularitātes ierosināta, tā atgriezīsies veikalu plauktos. Paldies ikvienam balsotājam un kampaņas dalībniekiem. Tagad atliek vien apbruņoties ar pacietību, lai jauno "Kārumu" sagaidītu veikalu plauktos".

Vārna "dzimusi" 1994. gadā

Interesants fakts – slavenā "Kāruma" Vārna nav biezpiena sieriņa vienaudze, bet gan par vienu gadu jaunāka. Kāpēc tā? Vispirms 1993. gadā tika radīta unikālā biezpiena sieriņa recepte, kādu to pazīstam arī šodien, un produkta nosaukums – "Kārums". Taču par simbolu, kas produktu iepakojumu rotāja pirmajā gadā, kļuva ruds kaķis. Bet jau "Kāruma" otrajā pastāvēšanas gadā notika ikoniskas izmaiņas – vaniļas sieriņš tika ietērpts oranžajā iepakojumā, bet simbols mainīts uz Vārnu.

"Kārums" klāsts

Šī gada aprīlī "Food Union" ir paplašinājis "Kārums" sortimentu ar trīs jauniem produktiem – banānu biezpiena sieriņu, citrona un aveņu saldā krējuma krēmiem. Līdz ar to šobrīd zīmola klāstā ir jau 36 produkti. Saldo našķu kategorijā seši produktu veidi – 15 biezpiena sieriņi, kā arī sieriņu multipaka, seši saldā krējuma krēmi, četri bifido jogurti, divi krējuma jogurti, trīs biezpiena deserti un divi biezpiena krēmi. Līdztekus pircējiem tiek piedāvāti arī sāļāki "Kārumi" – trīs svaigie sieri ar un bez piedevām.

Seko "Delfi" arī vai vai Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!