Foto: DELFI

Jau vairākas dienas lielveikalu plauktos atrodamais kulta našķis – biezpiena sieriņš "Kārums" – ietērpies jaunā tērpā: uz iepakojuma atgriezusies simpātiskā un šķelmīgā vārniņa. "Delfi" jau ziņoja, ka turpmāk leģendārais sieriņš tiks radīts arī "jaunās mājās" jeb jaunā ražotnē. Bet kā vaniļas biezpiena sieriņam izdevies saglabāt savu izcila našķa statusu mūsu apziņā, atmiņās un izvēlē trīsdesmit gadu garumā?

Mana pirmā sastapšanās ar biezpiena sieriņu "Kārums" notika tieši deviņdesmito gadu sākumā, kad pergamenta papīrā ar oranžu kaķi ietīto našķi ēdu, griežot ar nazi un dakšiņu. Pēc tam mīlīgo murrātāju, kuru, kā vēlāk izrādījās, sabiedrība īsti nepieņēma, nomainīja visnotaļ pozitīvi noskaņota un smaidīga zila vārniņa.

"Vārna ir tēls, kas dzīvo pats savu dzīvi. Latvisks putns, ikdienišķs. Tepat pagalmā vienmēr ir pa kādai vārnai. Vienmēr ar mums kopā, pat ja mēs to nepamanām," stāsta "Food Union" piena produktu zīmolu vadītāja Ilva Veidemane. "Iespējams, vārnai kā putnam mēs ikdienā lielu uzmanību nepievēršam, un tas ir līdzīgi kā ar pašu sieriņu "Kārums". Tomēr, kad sagribas bērnības garšas vai mājas sajūtas, sieriņš tepat vien ir."

Pirms aptuveni 10 gadiem vārna no sieriņa iepakojuma pazuda. "Tas notika laikā, kad bija lielas zīmola pārmaiņas un bez sieriņiem "Kāruma" vārdu sāka nest arī citas produktu grupas. Tajā brīdī vārniņa no 45 gramu klasiskās formas vaniļas sieriņa pārceļoja uz bērnu līnijas produktiem jau nedaudz citā izskatā," skaidro Ilva Veidemane. Tobrīd sieriņa iepakojuma dizainā palika vaniļas ziediņi, kas raksturoja vaniļas garšu, bet vārniņa turpināja savu dzīvi uz citiem produktiem.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!