No 1. līdz 3. oktobrim Ķīpsalā, tirdzniecības centrā "Olimpia", notiks pirmais ielu ēdiena jeb "street food" čempionāts "Street Food Champ 2021", kurā astoņas kafejnīcas un restorāni sacentīsies par iespaidīgu balvu fondu – 100 tūkstošu eiro apmērā, vēsta pasākuma rīkotāji.

Pasākuma rīkotāji arī piektdien, 1. oktobrī, informēja, ka, ņemot vērā strauji augošo Covid-19 izplatību un paaugstinātu risku cilvēku drošībai, tirdzniecības centra "Olimpia" vadība, konsultējoties ar atbildīgajām iestādēm, pieņēma lēmumu mainīt ielu ēdiena (street food) čempionāta "Street Food Champ 2021" formātu – "street food" ēdināšanas pakalpojumu sniedzēju sacensības notiks, bet ir atcelti publiskie izklaides pasākumi – mūziķu uzstāšanās, konkursi un aktivitātes. Uzstāsies DJ, kas rūpēsies par muzikālu gaisotni čempionāta laikā.

Konkursa ēdienu iegādāties par maksu nebūs iespējams. Bet visiem tirdzniecības centra "Olimpia" apmeklētājiem, kuri veiks pirkumu virs 25 eiro, "Olimpia" dāvās iespēju nobaudīt kādu no konkursa ēdieniem bez maksas. Portāls "Tasty" vaicāja tirdzniecības centra "Olimpia" mārketinga vadītājam Raineram Heldam, vai kafejnīcas un restorānus gatavos arī parastus ēdienus, kurus uz vietas varēs iegādāties ikviens gardēdis, uz ko viņš atbildēja noraidoši.

Kā "Tasty" informēja pasākuma pārstāvji, 1. un 2. oktobrī čempionāts notiks no pulksten 10 līdz pulksten 22, savukārt svētdien, 3. oktobrī, no pulksten 10 līdz 20.

Čempionāta dalībniekus vērtēs īpaša žūrija – Arvis Zēmanis, Andris Petkēvičs, Artūrs Taškāns, Murads Juško, Liene Zemīte, Ina Poļiščenko, kā arī slepenie žūrijas locekļi, kuri tiks atklāti tikai pēc konkursa. "Street Food Champ 2021" uzvarētāji saņems vērtīgas balvas – pirmo trīs vietu ieguvēji iegūs 50, 30 un 20 tūkstošu eiro finansējumu, no tā lielu daļu veidos naudas balva.

Kā informēja pasākuma organizatori, "Street Food Champ 2021" dalībnieki izvēlēti pēc noteiktiem kritērijiem – inovatīvs koncepts, vietējo produktu izmantošana, daudzveidība piedāvājumā, ņemot vērā tirdzniecības centra "Olimpia" izvirzīto uzdevumu – aktīva un veselīga dzīvesveida kopiena ikvienam.

"Iepirkšanās centra "Olimpia" ēdināšanas platforma (food court) vienmēr bijusi iecienīta vieta studentiem, biroju darbiniekiem un visai Ķīpsalas kopienai, tāpēc šis čempionāts ir loģisks turpinājums, lai apzinātu nozares jaunuzņēmumus un palīdzētu tiem izpausties jaunā līmenī – kā pastāvīgām ēdināšanas vietām," uzsver tirdzniecības centra "Olimpia" mārketinga vadītājs Rainers Helds.

Raksts papildināts 1. oktobrī, pulksten 13.40.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!