Pieci veselīgi varianti salātu mērcēm un aizdaram
Foto: Shutterstock

Viens no veselīga uztura pamatiem ir dārzeņi un augļi. Atbilstoši, tā dēvētajam, šķīvja principam, dārzeņiem un augļiem jāaizņem puse šķīvja, ceturtdaļa - olbaltumvielu produktiem, piemēram, gaļai, zivij, olām, bet ceturtdaļa - graudaugu produktiem.

Augļi un dārzeņi ir neiztrūkstoša populārās un veselīgās Vidusjūras diētas sastāvdaļa, kā zināms, šī reģiona valstu virtuvē tiek izmantots daudz dārzeņu. Nav nozīmes - svaigi, tvaicēti, vārīti un cepti, svarīgākais priekšnoteikums - tikai vietējie un tikai to īstajā augšanas sezonā! 

Viens no gardākajiem veidiem, kā ikdienas ēdienkartē iekļaut dažādus dārzeņus, ir - pagatavot no tiem salātus ar dažādām mērcēm. Tiesa, latvieša vēderam tik ierastais krējums un majonēze gan neietilpst ieteicamo mērču sarakstā, tomēr ir milzums citu, daudz labāku alternatīvu, atgādina veikalu Gastronome šefpavārs un eksperti, turpinot savu stāstu par vērtīgo Vidusjūras diētu. Šajā reizē - veselīgas idejas salātu mērcēm un aizdaram.

Līdz 15.jūnijam Vidusjūras diētas nedēļas ietvaros Gastronome veikalos Rīgā, Krasta ielā 68a un Brīvības ielā 31 - īpašas cenas un degustācijas salātu mērcēm, vīna etiķiem, riekstiem un žāvētiem augļiem. Atnāc un nogaršo!

 Informācija pa darbalaikiem mūsu Facebook kontā.


Source

Tasty

Tags

Vidusjūras diēta
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form