Saldējums

Septiņi dietologu 'melnā saraksta' ēdieni: kā tos pārvērst par veselībai draudzīgiem?
Foto: Shutterstock

Kas ir veselīgāks – saldēts jogurts vai saldējums? Izrādās, kaloriju skaita ziņā šie produkti ir līdzvērtīgi, atšķiras tikai kaloriju avots. Piemēram, 0,5 glāze saldēta jogurta satur 114 kalorijas, bet tāds pats daudzums vaniļas saldējuma – 137 kalorijas. Atšķiras tikai tauku un cukura saturs abos produktos: saldējums savas kalorijas var "norakstīt" uz tauku, bet jogurts – uz cukura "rēķina".

Padoms: ja vēlies panašķēties, izvēlies jebkuru no šiem produktiem, bet tikai pusi porcijas, un nekādā gadījumā necenties to "uzlabot" ar ievārījumu, šokolādes skaidiņām vai citiem ierastajiem papildinājumiem. Vēl labāka izvēle ir saldēta augļu sula vai sorbets.

Source

Tasty

Tags

Diēta Saldējums Sarakstu karuselis Šokolāde Veselīgs uzturs Veselīgs uzturs
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form