Šī gada 28. jūlijā, jau otro reizi Rīgā notiks baltās "pop-up" piknika vakariņas "L'elegante Pop-Up Picnic". Pērn šīs neierastās vakariņas pārsteidza daudzus rīdziniekus un pilsētas viesus – pie Rīgas Kongresu nama strūklakas, vienkopus pulcējoties 500 baltā tērptiem vakariņu dalībniekiem, tika uzburts elegants pikniks pilsētvidē. Organizatori paredz, ka šogad vakariņotāju skaits būs vēl lielāks, jo daudzi interesenti steidza pieteikties maģiskajam piedzīvojumam, pirms pasākuma oficiālās izsludināšanas.

Arī šogad vakariņu koncepts paliek nemainīgs – intriga par slepenās piknika vietas adresi tiek saglabāta līdz pat pēdējam brīdim. Tikai pasākuma dienā pulksten 15 vakariņu dalībnieki saņems norādes, kur pulksten 18 jāierodas, tērptiem eleganti baltā, līdzi ņemot uzkodas, vīnu, galda dekorācijas un īstus traukus svētku atmosfēras radīšanai. Vakariņām var pieteikties ikviens interesents, kurš ir gatavs piedzīvojumam un to īpašajiem nosacījumiem (detalizētāka informācija atrodama Popupicnic.lv).

"L'elegante Pop-Up Picnic" ļauj aizbēgt no ikdienas rutīnas, sniedz nebijušu pieredzi un kaut uz īsu brīdi atgādina, cik svarīgi ir priecāties, izbaudīt mirkli un nesteidzīgi komunicēt ar sev mīļajiem un svarīgajiem cilvēkiem, tā uzskata pasākuma organizatori.

"Šāda pasākuma organizēšana zināmā mērā bija uzdrošināšanās. Tā koncepts ir neierasts, jo caur gatavošanās procesu pasākuma veidošanā tiek iesaistīti visi dalībnieki. Taču jāatzīst, ka tieši tur slēpjas šo vakariņu patiesā burvība. To pierādīja gan lielā interese, gan daudzās pozitīvās atsauksmes pēc pagājušā gada vakariņām, " atklāj pasākuma producente Gunta Skalberga. "Šis noteikti ir sajūtu notikums! Ticu, ka tas kļūs par vienu no vasaras gaidītākajiem un priekpilnākajiem pasākumiem. Tādēļ esmu patiesi gandarīta, ka šogad pasākumam ir pievienojušies jauni sadarbības partneri, kas palīdzēs realizēt šīs elegantās "pop-up" vakariņas vēl interesantākas."

Par slepenās vakariņu vietas kopējo noformējumu rūpēsies "Shishi Home of Beauty". Pasaulē iecienītākā šampanieša zīmola "Moët & Chandon" "lounge" zona būs ideāla vieta tiem, kuri vēlēsies kādu mirkli parunāties šaurākā lokā, baudot glāzi šampanieša no plašās izvēles klāsta. Radot īpašu svētku noskaņu, vadošais konditorejas zīmols "Staburadze" iepriecinās pasākuma viesus ar komplimentu – mini "Cielaviņu".

Vakariņu viesi varēs piedalīties kulinārijas žurnāla "Četras sezonas" konkursā par elegantāko galda klājumu, savukārt modes un dzīvesstila žurnāls "Pastaiga" noteiks vakara stilīgāk tērpto dalībnieku. Ņemot vērā, ka šīs neierastās vakariņas notiek ceturtdienas vakarā, ir padomāts arī par aizņemtajiem vakariņotājiem, viņiem būs iespēja savlaicīgi pasūtīt ēdienus piknika grozam, kurus sarūpēs restorāns "Kaļķu vārti".

Neliels ieskats 2015. gada "L'elegante Pop-Up Picnic":

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!