Bumbieri un āboli

Vitamīni bez kaitējuma ģimenes budžetam: 10 lētas un garšīgas rudens veltes
Foto: Shutterstock

Āboli ir ne tikai viegli pieejami un garšīgi, bet arī ļoti vērtīgs vitamīnu un citu vērtīgu vielu avots. Tos droši vari iekļaut savā ēdienkartē, nesatraucoties par "tukšām" kalorijām. Ābols sniegs ne tikai enerģiju, bet arī tavam organismam nepieciešamas vielas. "Healthline" skaidro, ka vienā vidēja izmēra ābolā ir apmēram 95 kalorijas un 25 grami ogļhidrātu.

Viens vidēja izmēra ābols satur apmēram 14 procentus no dienā nepieciešamā C vitamīna devas, tāpat tajā ir arī ap četriem gramiem šķiedrvielu. Vienā ābolā ir arī apmēram seši procenti no dienā nepieciešamā kālija daudzuma un pieci procenti no nepieciešamā K vitamīna apjoma. Nelielos daudzumos ābolā ir arī mangāns, varš un vitamīni A, E, B1, B2 un B6.

  • Izlasot šo rakstu, uzzināsi vairāk informācijas pār ābolu veselīgajām īpašībām un speciālistu komentārus par to, kas jāņem vērā, iekļaujot ābolus ēdienkartē, bet te vienkopus atrodamas garšīgas receptes ābolu noēšanai ne tikai desertos,

Rudenī un ziemā, kad sajūsmā tveram katru ābolkūkas recepti, nedrīkstam aizmirst par to saldāko brāli – bumbieri. Bumbieri ir īsta antioksidantu krātuvīte — šīs ķīmiskās vielas palīdz organismam tikt vaļā no brīvajiem radikāļiem, tādējādi aizsargājot šūnas no bojāšanas. Bumbieros ir maz kaloriju, bet daudz šķiedrvielu, tāpēc tie palīdz ilgstošāk uzturēt sāta sajūtu, nesniedzot lieku enerģiju. Nemaz nav nepieciešams meklēt eksotiskus brīnumaugļus, jo brīnumauglis bumbieris aug tepat.

Comment Form