Ēd un tievē – ceturtā nedēļa: ēdienkarte pēcsvētku atslodzei un speciālistu ieteikumi
Foto: Shutterstock

Pat, ja svētkos "paslīdējusi" roka un gadījies pārkāpt teju visus veselīga uztura principus, svarīgākais laikus attapties un pamāt ardievas pīrāgiem un rasola bļodām, lai atgrieztos pie veselīga uztura principiem. Ievērojot speciālistu sastādīto ēdienkarti, liekie kilogrami turpinās kust tāpat kā līdz šim.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Ar ceturto rakstu noslēdzam padomu ciklu (pirmo rakstu atradīsi te, lūk, šeit lasāms otrais, bet te – trešais raksts), sadarbībā ar mājaslapas "Tievesanaonline.lv" autori, fitnesa treneri Vendiju Karalkinu un uztura speciālisti Evu Kataju piedāvājot idejas sabalansētai ēdienkartei. Dienas bilance 1500-1650 kilokaloriju robežās palīdzēs uzlabot pašsajūtu, kā arī ādas, matu un nagu stāvokli, sniedzot enerģiju un palīdzot atbrīvoties no liekajiem kilogramiem.

Eva Kataja skaidro: "Pēc svētku svinēšanas ir svarīgi atgriezties iepriekšējā ritmā un neturpināt šašliku un pīrāgu likvidēšanu vēl trīs dienas.Vēlams uztaisīt pauzīti arī alkoholisko dzērienu baudīšanā, ja svētkos ir dzerts tā brašāk, kā arī uzturā vairāk ieviest svaigus dārzeņus un augļus. Pāris dienas vieglāka uztura un tu atkal jutīsies možs un enerģijas pilns."

"Būtiski ir uzņemt pietiekamu ūdens daudzumu, kā arī atgulēt svētkos negulētās stundas," piebilst uztura speciāliste.

Pēc brīvdienu izēšanās pirmdienu vai otrdienu būtu ieteicams izmantot kā atslodzes dienu, pārtiekot no vieglas zupas, augļiem vai dārzeņu sautējuma bez gaļas un veltot vakaru, lai sagatavotu veselīgas maltītes vismaz trīs nākamajām nedēļas darbdienām.

Seko Tasty arī Instagram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!

Tags

Diēta Iedvesma Veselīgs dzīvesveids
0
Veselīgs uzturs
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.
Lasi vēl
 

Comment Form