Ēd un tievē – pirmā nedēļa: speciālistu ieteikta ēdienkarte svara zaudēšanai
Foto: Shutterstock

Ja vēlies iemācīties veselīgi ēst un zaudēt lieko svaru, turpmākās četras nedēļas sadarbībā ar mājaslapas "Tievesanaonline.lv" autori, fitnesa treneri Vendiju Karalkinu un uztura speciālisti Evu Kataju piedāvāsim idejas sabalansētai ēdienkartei. Dienas bilance 1500-1650 kilokaloriju robežās palīdzēs uzlabot pašsajūtu, kā arī ādas, matu, nagu stāvokli, sniedzot enerģiju un palīdzot atbrīvoties no liekajiem kilogramiem.

Lai ievērojami samazinātu gatavošanas laiku ikdienā, Vendija iesaka iepriekš pagatavot pamata sastāvdaļas un tad tās miksēt ikdienā. "Orientējoties uz trīs pamata ēdienreizēm un divām uzkodām tu nekad nejutīsi ārkārtēju izsalkumu. Bez tam, tava vielmaiņa tiks nodarbināta un neieslīgs slinkā miega stāvoklī," skaidro fitnesa speciāliste.

Pēc brīvdienu izēšanās pirmdienu vai otrdienu būtu ieteicams izmantot kā atslodzes dienu, organisma atslogošanai pārtiekot no kādas vieglas zupiņas, augļiem vai dārzeņu sautējuma bez gaļas un veltot vakaru, lai sagatavotu veselīgas maltītes vismaz trīs nākamajām nedēļas darbdienām.

Source info

Tasty


Copyrights

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Lasi vēl

Dienas recepte
Nedēļas Top 10
Tasty iesaka