Jogurta, kefīra un citrusaugļu: ātri pagatavojamas salātu mērces bez liekām kalorijām
Foto: Shutterstock

Gatavojot salātus, nevajadzētu sabojāt labo ieceri, pievienojot tiem majonēzi, pārlieku daudz eļļas vai treknu krējuma mērci. Tā vietā labāk izmanto vieglu jogurta, citrusaugļu vai kefīra aizdaru, kas garšos lieliski, turklāt bez milzum daudz liekām kalorijām.

Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Jogurta mērces garšu vari bagātināt, pievienojot tai kapātus zaļumus, nedaudz sinepju vai mārrutku, citronu sulu, šķipsnu sāls un šķipsniņu cukura. Šāds salātu aizdars garšos lieliski pat bez milzum daudz liekām kalorijām.

Kad nākamreiz grasies devīgi pievienot salātiem eļļu, atceries, ka ēdamkarote olīveļļas satur vismaz 100 kalorijas. Lai pagatavotu veselīgu un gardu salātu mērci, burciņā ielej apelsīnu, citronu, ābolu, granātābolu vai citu saldskābu sulu, pievieno nedaudz eļļas, graudu sinepes, kapātus zaļumus, šķipsnu sāls, burciņu aizvāko un sakrati, līdz iegūta viendabīga mērcīte.

Ja salātos ir sastāvdaļas, kas jau tāpat ir sulīgas, nemaz nav nepieciešams gatavot īpašu aizdaru, pietiks vien, ja salātus pārslacīsi ar laima, citrona, greipfrūta vai kāda cita citrusaugļa spirdzinošo sulu. Arī ēdamkarote smalki sarīvēta cietā siera piešķirs salātiem lielisku garšu, nenodarot kaitējumu figūrai.

Lasi tālāk un uzzini vienkāršas un ātri pagatavojamas mazkaloriju salātu mērču receptes.

Tags

Diēta Sarakstu karuselis Veselīgs dzīvesveids Veselīgs uzturs Dārzeņu salāti Salāti Salātu mērces Veselīgs uzturs
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form