Liess un vēl liesāks: kā iekļaut ēdienkartē vistas fileju, tītaru un konservētu tunci
Foto: Shutterstock

Liesā, bet olbaltumvielām bagātā tītara gaļa, vistas fileja un konservēts tuncis ir vieni no tievētāju un sporta draugu iecienītākajiem produktiem, jo tie rada ilgstošu sāta sajūtu un nodrošina vielmaiņas procesus, palīdzot audzēt muskuļu masu un samazināt svaru. Tiesa, lai šī "liesā trīsvienība" palīdzētu sasniegt vēlamo rezultātu, jāmāk produktus pareizi izmantot, nepieļaujot muļķīgas kļūdas.

Uztura speciālisti atzīst, ka tītara gaļa kļūst aizvien populārāka, jo tās uzturvielu bagātība ir liels ieguvums ne tikai fiziski aktīviem cilvēkiem un tiem, kuri vēlas samazināt svaru, bet arī bērniem, māmiņām un senioriem. Šai gaļai ir ļoti zems tauku saturs –100 gramos filejas bez ādas ir vien 119 kilokalorijas – līdz ar to tā ir liesa un būs lieliska diētas sastāvdaļa, atklāj portāls "Delfi Woman". Receptes un noderīgus padomus, kā iekļaut uzturā lieso un veselīgo tītara gaļu, atradīsi te.

Filejas neapšaubāmi ir olbaltumvielām bagātākie un visliesākie vistas gaļas gabaliņi – 100 grami svaigas vistas filejas satur tikai 100 kcal, skaidro Jeļena Pavlova, sertificēta uztura speciāliste interneta vietnē "Vistas". Tai pat laikā filejas ir arī visgrūtāk pagatavojamas. Rīkojoties neprasmīgi, maigā gaļa rezultātā būs sausa, šķiedraina, grūti sakošļājama un vēl grūtāk norijama, vairāk atgādinot zābaka pazoli, nekā veselīgu ēdienu.

Kaut svaigs tuncis viennozīmīgi ir veselīgāks par konservētu, tomēr arī liess konservēts tuncis satur daudz olbaltumvielu, maz tauku, fosforu, kāliju, nātriju, kalciju, magniju, dzelzi un vitamīnus. Tajā ir tikai aptuveni 100 kilokalorijas, turpretī, piemēram, šprotēs – 362. Tas liecina, ka tuncis ir liesa, veselīga, vitamīniem un minerālvielām bagāta zivs, un, arī baudot konservētu tunci, organisms saņem olbaltumvielas un minerālvielas – kalciju, fosforu, dzelzi u.c. Tāpēc, ja nevari atļauties ēst svaigu tunci, ik pa laikam bagātini savu ēdienkarti ar konservētu. Pateicoties augstajam olbaltumu saturam, tunzivs ir īpaši ieteicama sportistiem, kā arī citiem fiziski aktīviem ļaudīm, kas vēlas iegūt lielāku muskuļu masu, tomēr ir vairāki knifi, kas jāzina, lai neiekristu lamatās, "uzķeroties" uz nekvalitatīvu produktu.

Lasi tālāk un uzzini, kā rīkoties, lai izvairītos no veselīga dzīvesveida piekritēju biežāk pieļautajām kļūdām, nekaitējot savai figūrai.

Source

Tasty

Tags

Sarakstu karuselis Veselīgs dzīvesveids Tītara gaļa Tuncis Vistas fileja Veselīgs uzturs
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form