Jaunumi Padomi Sastāvdaļas Konservēšana

Kā izmantot bezkontakta piegādes opciju 'Wolt'?

Apmaksāta informācija

Rūpējoties par ''Wolt'' klientu un partneru drošību, visi ''Wolt'' pasūtījumi tiek nodrošināti ar bezkontakta piegādes opciju. Aicinām katru klientu sekot līdzi savam pasūtījumam un tā statusam, kā arī doties saņemt pasūtījumu tikai tad, kad ir pienācis paziņojums par tā piegādi un kurjers jau ir devies projām

Vēl joprojām ir iespējams izslēgt bezkontakta piegādes opciju, taču mēs, ''Wolt'', lūdzam to darīt tikai tad, ja tas ir ļoti nepieciešams un tam ir ļoti labs iemesls. Ja rodas kādi jautājumi vai nepieciešama paīdzība, aicinām sazināties ar klientu atbalstu centru, kuri palīdzēs izdomāt labākos risinājumus, kā droši kurjeriem piegādāt un klientiem saņemt pasūtījumus.

Atjaunojiet savu adresi, lai kurjers zina, kur tieši doties un, pie kurām durvīm atstāt pasūtījumu. Pievienojot jaunu adresi, lūdzam veikt precīzas un skaidri saprotamas piegādes norādes, lai kurjers atrod pareizās durvis.

Lai atjaunotu piegādes adreses detaļas:

  • Dodies uz savu profilu “Es”

  • Atrodi “Manas adreses”

  • Izvēlies adresi, kuru vēlies atjaunot

  • Pievieno infomāciju lodziņā “norādes kurjeram”

Lai novērstu “Covid-19” izplatību, “Wolt” ir veicis vairākas darbības, sīkāk par tām vari lasīt mūsu blogā

Sargiet sevi un apkārtējos!

Informējam, ka DELFI portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē.