2009. gada 15. janvārī Hudzonas upē avarēja ASV aviokompānijas "US Airways" pasažieru lidmašīna ar 155 cilvēkiem, kas īsi pēc pacelšanās no Ņujorkas lidostas saskrējās ar zosu baru, kā rezultātā abi dzinēji gandrīz vienlaikus zaudēja jaudu, taču pilots meistarīgi lidmašīnu nosēdināja Hudzonas upē un visi cilvēki brīnumainā kārtā izglābās.

Tieši šajā dienā un tieši šīs katastrofas momentā Jānis Krūms atradās prāmī, kas peldēja pa Hudzonas upi. Un tikai nejaušas sagadīšanās pēc Jānis nofotografēja avarējušo lidmašīnu un ielika bildi vietnē "Twitter", kas burtiski pēc pāris minūtēm kļuva par vienu no pieprasītākajiem momentuzņēmumiem un pierādīja "Twitter" iespējas darbībā.


Neraugoties uz to, ka Jāņa kontam uz to brīdi sekoja tikai 170 cilvēki, tikai pusotru stundu pēc bildes uzņemšanas pirmā, kas viņu sazvanīja, bija nacionālā televīzija MSNBC, lai lūgtu interviju no notikuma vietas.

""Twitter" līdzdibinātājs Džeks Drosijs nosauca manu ierakstu par "Hudzonas brīnumu", kā "pagriezienpunktu" "Twitter" vēsturē," stāsta Jānis Krūms.

"Tas bija tvīts, kas izmainīja manu dzīvi," forumā atzina jaunais uzņēmējs, kurš nu jau pāris gadus aizrāvies ar tehnoloģiju biznesu. Viens no Jāņa šī brīža mērķiem "izkonkurēt portālu linkedin.com" ar jaunu produktu "Opprtunity". 

Par to, kā Jānis nokļuva ASV un to, cik veiksmīgi šobrīd norisinās darbi ap "Opprtunity.com" skatieties video.