Foto: Publicitātes attēli

Sociālais tīmeklis "Facebook" iegādājies fotoservisu "Instagram". Darījums noticis par aptuveni miljardu ASV dolāru, norādīts kompānijas oficiālajā preses paziņojumā. Šī summa tiks izmaksāta daļēji naudā un daļēji sociālā tīmekļa akcijās. Darījumu plānots pabeigt līdz jūlijam.

"Facebook" paziņojis, ka apvienošanās neietekmēs "Instagram" lietotājus, un serviss paliks kā atsevišķs no sociālā tīmekļa, tādējādi arī turpmāk būs iespējams publicēt vietrādi uz attēlu arī citos sociālajos tīmekļos.

"Miljoniem cilvēku visā pasaulē mīl "Instagram" zīmolu un servisu, un mūsu mērķis ir to popularizēt," oficiālajā paziņojumā norāda "Facebook" vadītājs Marks Cukenbergs. Viņš norāda, ka "Facebook" centīsies arī pārņemt šī fotoservisa pieredzi savos produktos.

"Instagram" tika ieviests 2010. gada oktobrī un līdz šim bija pieejama tikai kā "iPhone", "iPad" un "iPod" aplikācija, tomēr no šā mēneša tā pieejama arī "Android" platformas ierīcēm. Šāgada martā fotoservisa lietotāju skaits sasniedza 30 miljonus cilvēku.

"Instagram" ļauj uzņemtajai fotogrāfijai attiecināt dažāda veida efektus, piemēram, imitējot lomogrāfiju vai "Polaroid" raksturīgo attēlu. Tamlīdzīgi apstrādātos attēlus var publicēt savā profilā "Facebook", "Twitter", "Flickr", "Foursquare", "Posterous" un "Tumblr" tīklā, kā arī nosūtīt uz e-pastu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!