Foto: Publicitātes attēli

"Apple" planšetdatori "iPad" ieguvuši visaugstāko lietotāju apmierinātības reitingu pētījumā, kuru veikusi ASV tirgus pētīšanas kompānija "JD Power and Associates" ("JD Power").

Tam seko "Amazon" un "Samsung" izstrādājumi.

No iespējamajiem 1000 punktiem "Apple" planšetdatori ieguvuši 848 punktus. Šāds rezultāts iegūts, izvērtējot dažādus lietojamības aspektus - veiktspēju, lietošanas vieglumu, stilu un dizainu, funkcijas un cenu.

Otro vietu ieņēmis interneta tirgotājs "Amazon", kas ražo elektronisko grāmatu lasīšanas rīku "Kindle" un divas dažāda lieluma planšetes ar krāsainu displeju no "Kindle Fire" sērijas. Trešo vietu ar 827 punktiem ieņēma "Samsung" planšetes.

"JD Power" aptaujā konstatēts, ka lietotāji savu planšeti izmanto caurmērā 7,5 stundas nedēļā, sērfojot internetā, skatoties video, klausoties mūziku un lasot grāmatas. Savukārt "parastie" datori izmantoti 9,6 stundas nedēļā līdzīgām nodarbēm.

Īpaši augsta apmierinātība (857 punkti) konstatēta starp planšetdatoru lietotājiem, kuri ik nedēļu skatās vairāk nekā trīs stundas video. Tas ir par 45 punktiem vairāk nekā apmierinātības reitingi no planšetdatoru lietotājiem, kuri ar šo ierīci neskatās video.

Aptaujā piedalījās 1985 planšetdatoru īpašnieki, un tā tika veikta jūlijā.

"JD Power" specializējas patērētāju apmierinātības mērījumos un pētījumos. Kompānija pieder "McGraw Hill" grupai, kas nodarbojas ar izdevniecību, tirgus pētīšanu, finanšu un ekonomisko informāciju.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!