Foto: Publlicitātes foto
Sabiedrība un reklāma nemitīgi ietekmējas viena no otras. Reklāmu un mārketinga komunikāciju kā jomas tieši ietekmē dažādi notikumi, cilvēku noskaņojums un apstākļi. 2022. gada pavasarī mūsu dzīve lielā mērā joprojām ritēja Covid-19 ēnā, tomēr ar cerībām par labāku pavasari. Lielu daļu šo cerību, diemžēl sabojāja Krievijas uzsāktais karš Ukrainā.

Šī vebināra laikā ieskatīsimies mediju pētījumu datos, lai atklātu, kā virkne negaidītu ārējo apstākļu, kuru dēļ vēlāk tika pieņemti lēmumi institūcijās un uzņēmumos, ietekmēja krievvalodīgo auditoriju mediju patēriņa ieradumus un reklāmas nozares dalībniekus. Uzzināsim, ko atklāj Latvijas televīzijas kanālu auditoriju pētījumu dati, kāda ietekme šai situācijai ir paredzama uz Latvijas reklāmas tirgu kopumā.

Aicinām pievienoties vebināram, lai varētu uzzināt atbildes uz pēdējā laikā bieži uzdotiem jautājumiem par televīzijas skatīšanos pēc daudzu programmu slēgšanas.

12. maijā, 10:00 -11:40, tiešraides*

Īss ieskats 2022. gada pavasara notikumu, kam ir ietekme uz Latvijas reklāmas nozari, dinamikā. Baiba Liepiņa, Latvijas reklāmas asociācijas valdes priekšsēdētāja.

Kā izmaiņas televīziju programmu pieejamībā ietekmēja skatītājus un televīzijas skatīšanās datus? Oskars Rumpēters, Mediju klientu direktors, Kantar.

Kādus izaicinājumus pieejamo televīziju programmu ierobežojumi rada reklāmas tirgū? Aivars Avotiņš, analītikas un pētījumu vadītājs, Inspired UM.

Interneta mediji pēc kara sākšanās Ukrainā un krievvalodīgo auditorija. Linda Egle, Gemius vadītāja Latvijā un Igaunijā.

Mīti, dati un patiesība. Kā sasniegt krievvalodīgo auditoriju Latvijā? Linda Saulīte, Dentsu Latvia vadītāja.

Kādi izaicinājumi pavasara notikumu rezultātā sagaida reklāmdevējus un aģentūras šogad. Skats no aģentūru perspektīvas.

Annemarī Šperliņa, izpilddirektore, Armadillo;

Rolands Puhovs, McCANN Rīga pārstāvis, White Label vadītājs;

Ivo Rundāns, Havas Media vadītājs;

Annija Spēka, PHD Latvia vadītāja.

Kāda būs 2022. gada pavasara notikumu ietekme uz Latvijas reklāmas tirgu kopumā? Kārlis Nerets, mediju aģentūras Mindshare mediju direktors

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!