Foto: Publicitātes attēls
Informatīvās kampaņas #viedpircējs ietvaros Finanšu nozares asociācija un "Mastercard" veidoja izglītojošu diskusiju ar ekspertu dalību par kiberdrošību un iepirkšanos tiešsaistē.

Ir aprēķināts, ka kiberuzbrukumi pasaulē notiek vidēji ik pēc 39 sekundēm. 95% gadījumu tie izdodas lietotāju nezināšanas un cilvēcisku kļūmju dēļ. Labākais veids, kā sevi pasargāt — ir būt zinošam. #viedpircējs domā un rīkojas digitāli — veic ikdienas pirkumus tiešsaistē un lieto dažādus maksājumu rīkus, spēj atpazīt uzticamus tiešsaistes veikalus un izvēlas drošus maksājumu veidus, sevi pasargājot no iespējamiem krāpšanas riskiem.

Kopā ar diskusijas dalībniekiem - CERT.LV ekspertu Andreju Konstantinovu un “Cyber Circle” dibinātāju un vadītāju Aleksandru Orlovu diskusijā uzzināsiet:
- Ko, kā un cik bieži pērkam tiešsaistē;
- Kādi ir aktuālie tiešsaistes krāpšanas un kiberuzbrukumu veidi Latvijā un pasaulē? No kā jāuzmanās iepērkoties tiešsaistē;
- Kā veikt drošus pirkumus tiešsaistē, kādi paradumi jāievieš savā ikdienā.

Par informatīvo kampaņu #viedpircējs

Šobrīd aizvien vairāk pircēju dod priekšroku norēķiniem un pirkumiem tiešsaistē, izmantojot dažādus modernus maksājumu rīkus. Lai mudinātu iedzīvotājus un uzņēmējus aktīvi izmantot e-komercijas risinājumus, vienlaikus veicinot zināšanas par drošību, it īpaši digitālo, kā arī atbalstītu Latvijas uzņēmējus, “Mastercard” kopā ar Finanšu nozares asociāciju organizē informatīvu kampaņu #viedpircējs. Tā norisināsies no 2020. gada jūlija līdz augustam. Kampaņas galvenie sadarbības partneri — Latvijas komercbankas un tirgotāji. Latvijas uzņēmēji ir laipni aicināti novērtēt e-komercijas un bezskaidras naudas priekšrocības, atbalstot informatīvo kampaņu un pievienojoties #viedpircējs kustībai. Vairāk informācijas viedpircējs.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!