Korporatīvā pārvaldība ilgtermiņa vērtības veidošanai. Ieraksts.
Foto: Publicitātes foto

Labas korporatīvās pārvaldības modelim ir jābūt vienlaicīgi gan stabilam, gan elastīgam, lai nodrošinātu, ka pārmaiņu laikā netiek zaudēta vai iedragāta uzņēmuma ilgtermiņa vērtība, bet jaunas biznesa iespējas tiek laicīgi pamanītas un pilnvērtīgi izmantotas. Kas pieņems lēmumus tad, kad ir krīze? Kurš uzņemsies atbildību mainīt uzņēmuma stratēģiju tad, kad negaidīti notikumi vai digitālā transformācija izmaina iepriekš pieņemtos biznesa noteikumus? Vai mainīt ierasto darba kārtību?

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

EY: korporatīvās pārvaldības modelim jānodrošina elastība stratēģijas maiņai krīzes situācijās

Pārmaiņas prasa aktīvu rīcību, tāpēc šoreiz, ceturtajā EY sarunu cikla "Korporatīvā pārvaldība ilgtermiņa vērtības veidošanai. Neizmantotais potenciāls, vērtības dimensijas un izaicinājumi" tikšanās reizē EY partneri Guntars Krols un Nauris Kļava runās ar Svenu Dinsdorfu, ELKO Grupas vadītāju par to, kā pielāgot korporatīvās pārvaldības modeli tā, lai varētu ar drosmi mainīt stratēģiju, taču nezaudētu fokusu uz ilgtermiņa vērtības veidošanu. Kā krīzes vai digitālās transformācijas laikā nodrošināt sinhronu situācijas, mērķu un darbības izpratni starp akcionāriem, vadību, darbiniekiem un partneriem?

Lai mainītu uzņēmuma stratēģiju, tai vispirms ir jābūt. Satricinājumi atsedz uzņēmuma korporatīvās pārvaldības un stratēģiskā kursa izpratnes nepilnības un stiprās puses. Tie, kas zināja, ko un kā grib sasniegt, daudz vieglāk pielāgojas jaunai situācijai.

Skatieties sarunu trešdien 12. maijā pulksten 11.00 portālā DELFI!

Seko Delfi arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form