Notiks Izaugsmes programmas lekcija 'Kā radīt klientu vajadzībās balstītu piedāvājumu?
Foto: Publicitātes foto

Izaugsmes programmas lekciju vadīs inovāciju un uzņēmējdarbības eksperts Slavo Tuleja (Slavo Tuleya).

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Lekcijā apskatīs šādas apakštēmas:

  • Kā iekāpt klienta kurpēs – psihogrāfiskā segmentēšana, empātijas karte, klienta veicamo darbu saraksts
  • Kā izzināt, kas vajadzīgs klientam un izstrādāt tam atbilstošu vērtības piedāvājumu
  • Kā iegūt vērtīgu klientu atgriezenisko saiti, vērtējot un testējot piedāvājumu
  • Kādēļ vienmēr ir vērts runāt ar klientiem

Par lektoru: Slavo ir pieredzējis eksperts inovācijās un agrīnās stadijas jaunuzņēmumu attīstībā. Ieguvis pieredzi veidojot "Škoda Auto DigiLab" un ar to saistītos birojus Telavivā un Pekinā. Slavo ir sertificēts dizaina sprinta eksperts un Slovākijas pakalpojumu dizaina kopienas dibinātājs. Ikdienā Slavo ir inovāciju studijas "Kiuub.com" un agrīnās stadijas riska kapitāla fonda "ZAKA.vc" vadošais partneris.

Linkedin profils https://www.linkedin.com/in/slavotuleja/

Lekcija notiks angļu valodā. Pievienojieties tiešraidei 3. novembrī pulksten 9.30 un uzdodiet savus jautājumus lektoram!

Vairāk par citām lekcijām uzziniet Izaugsmes programmas mājaslapā.

Seko Delfi arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form