Foto: Publicitātes attēls
Izaugsmes programmas lekciju par digitālā mārketinga tēmu vadīja Zigurds Zaķis kurš ir viens no pieredzējušiem stratēģijas, komunikācijas, reklāmas, zīmolvedības un mārketinga praktiķiem Latvijā ar gandrīz 28 gadu aktīva darba pieredzi komunikācijas un radošajās nozarēs.

Viņš apskatīja šādus jautājumus:

  • Kā veidot uzņēmuma biznesa un pārdošanas mērķiem atbilstošu mārketinga stratēģiju?
  • Kādas ir jaunākās mārketinga tendences un vai vērts tām sekot?
  • Mārketinga stratēģijas ieviešana digitālajā vidē;
  • Kā stāstīt par uzņēmumu un risinājumiem klientam saprotamā valodā?
  • Kā ieviest jaunu risinājumu kopējā zīmola stratēģijā?
  • Uzņēmuma stāsta un vērtību integrācija mārketinga komunikācijā.


Par lektoru: Zigurds Zaķis ir komunikācijas stratēģiskais plānotājs un stratēģis, vairāku aģentūru un radošo kompāniju dibinātājs, pasniedzējs un pieprasīts vieslektors. Ir ieguvis bakalaura grādu datorzinātnēs un biznesa vadības maģistra grādu (MBAi) ar specializāciju stratēģijā un starptautiskajā biznesā Brandeis Universitātes starptautiskajā biznesa skolā kā Fulbright stipendiāts no Latvijas. Zigurds ir autors blogam par mārketingu, stratēģiju, reklāmu un dizainu (http://www.zigurdszakis.lv).

Vairāk par Izaugsmes programmu un pārējām lekcijām programmas rudens sesijā lasiet šeit >>

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!