Viņš apskatīja šādus jautājumus:
- Kā veidot uzņēmuma biznesa un pārdošanas mērķiem atbilstošu mārketinga stratēģiju?
- Kādas ir jaunākās mārketinga tendences un vai vērts tām sekot?
- Mārketinga stratēģijas ieviešana digitālajā vidē;
- Kā stāstīt par uzņēmumu un risinājumiem klientam saprotamā valodā?
- Kā ieviest jaunu risinājumu kopējā zīmola stratēģijā?
- Uzņēmuma stāsta un vērtību integrācija mārketinga komunikācijā.
Par lektoru: Zigurds Zaķis ir komunikācijas stratēģiskais plānotājs un stratēģis, vairāku aģentūru un radošo kompāniju dibinātājs, pasniedzējs un pieprasīts vieslektors. Ir ieguvis bakalaura grādu datorzinātnēs un biznesa vadības maģistra grādu (MBAi) ar specializāciju stratēģijā un starptautiskajā biznesā Brandeis Universitātes starptautiskajā biznesa skolā kā Fulbright stipendiāts no Latvijas. Zigurds ir autors blogam par mārketingu, stratēģiju, reklāmu un dizainu (http://www.zigurdszakis.lv).
Vairāk par Izaugsmes programmu un pārējām lekcijām programmas rudens sesijā lasiet šeit >>
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit