Trīs uzņēmumi dalās pieredzē ar sava e-veikala uzlabošanas procesu. Ieraksts
Foto: Publicitātes attēls

Vebinārā “E-komercija praksē: Piemēru analīze" digitālā mārketinga eksperts, pasniedzējs un mentors Edgars Koroņevskis sniedza padomus par e-komercijas praktiskajiem jautājumiem un analizēja vairāku uzņēmumu reālo pieredzi - kā, uzlabojot konkrētus mājas lapas aspektus, var veicināt interneta tirdzniecību.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Vairāku nedēļu laikā sociālais uzņēmums “Dakteris Klauns”, karnevālu tērpu ražotājs “Divendi” un industriālo sensoru risinājumu uzņēmums “Will Sensors” Edgara pavadībā veica savu mājas lapu uzlabojumus. Uzņēmumu pieredze ļaus ieskatīties dažādu biznesa modeļu- B2B (business to business), B2C (business to customer), C2C (customer to customer) vajadzībās balstītu e-komercijas risinājumu izveidē.

”Esiet uz klientu vērsti, apgūstiet jaunas digitālās iespējas, lai saziņai ar auditoriju pievienotu abpusēju vērtību. Šāda e-komercijas stratēģija ļaus sasniegt nospraustos mērķus,» novēl digitālā mārketinga eksperts ar vairāk nekā 15 gadu pieredzi digitālajā mārketingā un lietotāju pieredzes (UX) jomā Edgars Koroņevskis.

Vebinārs tapis SEB bankas bezmaksas biznesa zināšanu platformas internetā eAkademija.lv ietvaros.

Seko Delfi arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!

Tags

SEB
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form