Tāpat kā citus gadus, arī šogad Latvijas Investīciju attīstības aģentūras (LIAA) Tūrisma departaments centās noskaidrot, kurš ir veiksmīgākais jaunais tūrisma produkts. Un tagad tapis zināms pirmās vietas ieguvējs – Mazmežotnes muiža un tās atjaunotā lielā kalpu māja.

Starp šī gada nominantiem konkursā "Veiksmīgākais jaunais tūrisma produkts 2018" tika izvirzīti tādi apskates objekti kā brīvdienu māja "Baltais čiekurs" pie Niniera ezera, Daugavpils Šmakovkas muzejs, Tīklu parks Līgatnē, kā arī citi. Taču pirmo vietu ieguvusi Mazmežotnes muiža un tās atjaunotā lielā kalpu māja, otrajā vietā ierindojot Rīgas Motormuzeju, bet trešajā – izglītojošo un interaktīvo centru "Dzelzceļš un tvaiks".

Lielā kalpu māja ir viena no Mazmežotnes muižas ēkām, kura tika atjaunota līdz 2017. gadam. Tā darbojas kā viesnīca, kur valda veco laiku šarms. Ēkā izvietots arī interaktīvais muižas muzejs, kurā var iepazīties ar muižas vēsturi, šī brīža piedāvājumiem un cukurbiešu audzēšanas vēsturi Latvijā. Vairāk par nama vēsturi un to, kas tur notiek mūsdienās, lasi šeit.

Konkursa mērķis ir veicināt Latvijas tūrisma produktu atpazīstamību un popularizēt veiksmīgākos jaunos tūrisma produktus. Galvenā konkursa balva – pieredzes apmaiņas brauciens pirmo trīs vietu ieguvējiem uz vienu no Latvijas tūrisma mārketinga stratēģijā minētajām prioritārajām mērķa tirgus valstīm. Titulu "Veiksmīgākais jaunais tūrisma produkts" savulaik ieguvuši tādi atpazīstami objekti kā Ventspils piedzīvojumu parks, Marka Rotko mākslas centrs Daugavpilī, ekskursija "Atklāj un iepazīsti Gulbeni!", akcija "Garšas tūre Jelgavā".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!