Foto: LETA

"Wizz Air" 17. martā paziņoja, ka ievērojami lielāka atcelto lidojumu apjoma dēļ, ko nosaka ceļošanas ierobežojumi, kas tiek īstenoti, lai apkarotu "Covid-19" pandēmijas izplatīšanos, uzņēmums ir automatizējis atmaksas procesu individuālajiem klientiem, viņu "Wizz" kontos automātiski augšupielādējot 120 procentus no sākotnējās cenas "Wizz" kredītos.

Līdztekus automatizētā atmaksas procesa ieviešanai lidsabiedrība uz laiku (vēlākais līdz 2020. gada 14. aprīlim) izslēgs pieprasījumu tiešsaistes reģistrācijas funkciju, lai varētu apstrādāt pēdējā laikā saņemtās atcelšanas, kuru skaits ir audzis vairāk nekā simtkārtīgi. Lidsabiedrība apliecina klientiem, ka pat tad, ja tas aizņems vairāk laika nekā parasti, visi pieprasījumi tiks apstrādāti un klienti varēs saņemt atmaksu par atcelto(-ajiem) lidojumu(-iem).

Lai gan vispirms tiek izstrādāts automatizētais naudas atmaksas process tūrisma aģentūrām, "Wizz Air" lūdz tūrisma aģentūras sazināties ar lidsabiedrības zvanu centru.

Pasažieriem, kas veikuši rezervējumus, izmantojot tūrisma aģentūras, tostarp tiešsaistes tūrisma aģentūras, ir jāsazinās ar uzņēmumu, no kura viņi ir iegādājušies biļetes.

Šajos ārkārtīgi neparastajos apstākļos "Wizz air" lūdz atbalstīt lidsabiedrību un pēc iespējas vairāk izmantot pašapkalpošanās platformas, kas norādītas e-vēstulēs, lai samazinātu plūsmu uz jau tā ļoti noslogotajiem zvanu centriem.

Lai gan tas nav lidsabiedrības kompetencē, "Wizz air" atvainojas par neērtībām, ko var būt sagādājuši ceļošanas aizliegumi un saistītās atcelšanas, un apliecina, ka pieprasījumu apstrāde un atmaksa ir galvenā prioritāte.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!