Saulrieta košās krāsas nekad neapnīk. Un ne reizi vien dienas izskaņā saule graciozi atvadījusies tieši Mangaļsalas molā. To šajā reizē apstiprinājis fotogrāfs Jānis Bija, kas uzņēmis šos siltos kadrus 18. aprīļa vakarā.

Mangaļsalas mols būvēts laika posmā no 1850. līdz 1861. gadam. Mola garums ir 2240 metri, teikts "latvia.travel". Laika gaitā tas un apkārtējā teritorija iemantojusi iecienītas pastaigu vietas statusu.

Mangaļsalas molu rotā nogrimušais kuģa vraks. Kā "Tūrisma Gids" skaidroja jau iepriekš, tas liktenīgajā reizē vedis uz Rīgu sāli un vētras laikā uzsēdies uz sēkļa. Komandai izdevies izglābties. Nostāsti vēsta, ka kuģa kravas tilpnēs bijis paslēpts kontrabandas spirts, un visa komanda stipri iereibusi. Vēlāk vietējie iedzīvotāji krastā esot atraduši kannas ar ugunsdziru. Plašāk lasi te. Turpat meklējams arī Ķeizarakmens, kas nereti saukts par Carakmeni. Tas atrodas Daugavas krasta nostiprinājumu dambī, ap 0,3 kilometrus no jūras. Sarkanbrūnā laukakmenī iekalts uzraksts par godu Krievijas imperatora Aleksandra II apmeklējumam: "Valdnieks imperators Aleksandrs II atļāvās apskatīt dambi 27. maijā 1856".

Ņemot vērā Covid-19 izplatību, "Tūrisma Gids" aicina rūpīgi izvērtēt nepieciešamību apmeklēt publiskas vietas, kā arī, dodoties dabā, izmeklēt atbilstošāko pastaigu maršrutu, šajā laikā saudzējot gan sevi, gan citus.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!