Organizētība, plānošana un komforts

Nomācošs stress pārņem darba ikdienu: ko darīt, lai satrauktos mazāk
Foto: Shutterstock

It īpaši mazāk organizētiem cilvēkiem nereti rodas lielāks stress darba vietās – bieža kavēšana, paskaidrojumi par nepadarītiem un laicīgi neizpildītiem darbiem ir viņu ikdiena. Tāpēc pavisam vienkārša metode cīņai ar stresu ir savas dienas plānošana un organizēšana tā, lai tev būtu skaidrība un pārliecība par notiekošo. Ja spēsi kaut nedēļu ievērot veiksmīgu organizētību, noteikti jutīsies atvieglotāka un arī mierīgāka.

Tomēr ne mazāk svarīgi ir pievērst uzmanību fiziskam diskomfortam. Iespējams, ka nepamanīsi stresu, ja sēdēsi neērtā krēslā dažas minūtes, taču ilgtermiņā var parādīties muguras vai plecu sāpes, kuras izraisa tavu satraukumu. Izjūtot diskomfortu ilgstoši, arī tu kļūsti nīgra un neapmierināta, kas ir labi saprotams. Te var pieskaitīt arī trokšņus, nevēdinātas un drūmas telpas.

Mūsdienās bieži runā par cilvēku prasmi – vairāku pienākumu veikšanu vienlaicīgi (multitasking). Pat ja tā patiesi uzlabo paveikto uzdevumu skaitu, ne vienmēr vairāku funkciju veikšana vienā laikā nodrošina labāko kvalitāti. Nereti cilvēki attopas, ka gan runā pa telefonu, raksta e-pasta vēstuli, gan vienlaicīgi cenšas kalkulatorā veikt aprēķinu, kas bieži noved pie stresa palielināšanās. Centies savu fokusu vērst tikai vienā virzienā un tad, kad pienākums ir izpildīts, pievērsies nākamajam.

Source

DELFI Viņa

Tags

Attiecības Karjera Mūzika Stress veselības problēmas Stress
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form