Piedāvā iespēju salīdzināt internetā pārtikas preču cenas un atlaides lielveikalu tīklos
Foto: LETA

Preču un pakalpojumu cenu salīdzināšanas portāls Gudriem.lv ir apkopojis vairāk nekā 500 aktuālos pārtikas preču akcijas piedāvājumus no Latvijas patērētāju iecienītākajiem lielveikalu tīkliem - "Rimi", "Maxima", "Elvi", "IKI", "Mego", "Prisma", "Supernetto" un "TOP!". Tagad ikvienam ir iespēja sastādīt precīzu pirkumu sarakstu un rūpīgi izplānot tēriņus vēl pirms došanās uz veikalu, kas ļauj būtiski ietaupīt gan laika, gan finanšu resursus. Tā portālu Delfi informē idejas autori.

"Līdz šim pircēji ar lielāko lielveikalu tīklu akciju piedāvājumiem varēja iepazīties drukātos bukletos, kurus regulāri piedāvā lielākā daļa Latvijas veikalu, vai šo lielveikalu interneta mājas lapās. Tomēr, lai patstāvīgi salīdzinātu akcijas preces un izvēlētos lētāko, bija jāizpēta virkne reklāmas materiālu, kas prasīja daudz laika," skaidro Dmitrijs Zaznovs, portāla Gudriem.lv pārstāvis.

"Izanalizējot lietotāju vēlmes, noskaidrojām, ka šobrīd cilvēkus visvairāk interesē akcijas produktu salīdzināšanas iespēja, jo mūsdienās zelta vērtē ir katra minūte un katrs santīms. Ņemot vērā, ka šāds pakalpojums Latvijas tirgū nav pieejams, izstrādājām īpašu salīdzināšanas moduli. Lai uzzinātu par izdevīgākajiem populārāko lielveikalu tīklu piedāvājumiem, vairs nav jāšķirsta reklāmas bukleti vai jāstaigā pa veikaliem un jāpēta visas akcijas cenu zīmes. Tagad atliek tikai iegriezties mūsu interneta mājas lapā, kur pārskatāmas tabulas formā apkopoti visi aktuālie akcijas piedāvājumi dažādās pārtikas produktu grupās."

Šobrīd portālā Gudriem.lv pieejama informācija par 7 lielveikalu tīklu akcijas piedāvājumiem, kas regulāri tiek atjaunota. Informācija apkopota pārskatāmi - var redzēt ne vien katra konkrētā akcijas piedāvājuma sākuma un beigu termiņu, bet arī produkta sākotnējo cenu, akcijas cenu un ietaupījumu. Turklāt lietotāju ērtībai nepieciešamo produktu meklēšana iespējama divējādi:

1. Pēc preču kategorijām - dārzeņi, gaļas izstrādājumi, piena izstrādājumi, bakaleja, bezalkoholiskie dzērieni, alkohols u.c. Proti, lietotājs var patstāvīgi veikt atlasi, izmantojot kā atslēgas vārdu kādu konkrētu produktu, piem., biezpiena sieriņš vai piens.

2. Pēc lielveikalu tīkliem - "Rimi", "Maxima", "Prisma" u.c. Šādā gadījumā sistēma lietotājam piedāvās konkrētā lielveikalu tīkla aktuālos pārtikas preču akcijas piedāvājumus visās preču grupās. Papildus būs pieejama informācija par to, vai izvēlētā produkta iegādei par akcijas cenu nepieciešama šī lielveikala klientu lojalitātes karte.

"Mūsu novērojumi liecina, ka akcijas ietvaros produktu atlaide sastāda vidēji 20 līdz 25% no sākotnējās cenas, bet dažkārt arī vairāk - 35 līdz 45%. Tādējādi, izvēloties izdevīgāko piedāvājumu un plānojot pārtikas preču iegādi savlaicīgi, iespējams būtiski ietaupīt ģimenes budžeta līdzekļus," tā Dmitrijs Zaznovs.

Source

DELFI sievietēm
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form