Ēst bieži, bet mazās porcijās – tā ir galvenā devīze
Foto: PantherMedia/Scanpix

Tāpat kā veselīga ēšana, zināšanas par to, cik daudz ēdiena ir jāliek uz šķīvja, ņemot vērā katru produktu grupu, ir būtiskas svara zaudēšanas veicināšanā un normāla svara noturēšanā. Neapšaubāmi, ir jāseko līdzi tam, ko mēs ēdam, taču bieži vien svara pieaugums rodas no pārmērīgi lielām porcijām. Jāatceras, ka cilvēkam ir jāēd, lai dzīvotu, nevis jādzīvo, lai ēstu.

Porciju kontrole pēc strukturēta, dietologa izstrādāta plāna attiecībā 2:1 ir ātrākais ceļš, lai zaudētu svaru. Ja, piemēram, ēdam gaļu vai zivi, tad salāti ir jāēd divas reizes vairāk. Vieglāk ir izvērtēt porciju lielumu, nevis skaitīt kalorijas.

Jāņem vērā, ka sievietes un vīrieša augumu attiecības atšķiras, tāpēc ir nesaprotami, kāpēc restorāni un kafejnīcas piedāvā vienāda izmēra porcijas gan sievietēm, gan vīriešiem. Rezultātā – bieži vien sievietes pārēdas, bet vīrieši paliek izsalkuši.

Ēst bieži, bet mazās porcijās – tā ir galvenā devīze
Foto: PantherMedia/Scanpix

Source

DELFI Viņa

Tags

Kartupeļi Pasta Rieksti Siers
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form