Foto: Publicitātes foto
Pērnā gada izskaņā Rīgā un citviet Eiropā norisinājās pieteikšanās zīmola "Lindex" reklāmas kampaņai. Iespēju tajā piedalīties varēja gūt ikviena veikala kliente. Atlika vien ļauties izaicinājumam, iespējams, sakopot nedaudz drosmes un veikalā vai internetā iesniegt pieteikuma anketu konkursam, lai to vēlāk izvērtētu konkursa žūrija.

Lieliskajai idejai ļāvās arī arhitekte Līga Gaile, un atlases rezultātā viņa, izturot vairākas tās kārtas un 730 dalībnieču no 10 valstīm konkurenci, ieguva ekskluzīvo iespēju līdz ar sešām sievietēm no teju visas pasaules piedalīties zīmola jaunākajā kampaņā, kļūstot par tā reklāmas "seju".

Jau pavisam drīz, 4. februārī, Līgas un citu konkursa finālistu fotogrāfijas rotās veikalu Lindex skatlogus, reklamējot jaunāko apakšveļas kolekciju, taču pirms zīmīgā datuma paguvām ar viņu tikties uz sarunu par kampaņas atlasē un fotosesijā piedzīvoto un gūtajiem iespaidiem.

Līga ir arhitekte no Rīgas. Sevi jaunā sieviete raksturo kodolīgi: "Man patīk komunicēt ar cilvēkiem, bieži ceļoju, no tā gūstu lielu prieku un iedvesmu ikdienas darbos!"

Kā atzīst arhitekte, lēmums piedalīties "Lindex" izsludinātajā konkursā bijis vairāk kā spēle, un Līga pieteikusies vien piedalīšanās pēc.

Foto: Privātais arhīvs

""Lindex" zīmola apģērbu nēsāju ikdienā un laika ekonomijas dēļ dažreiz iepērkos internetā. Stāsts ir tāds, ka atvēru tā mājas lapu un ieraudzīju pieteikuma anketu. Mani iedvesmoja kampaņas konkursa devīze par sievišķības apliecinājumu, un nolēmu pieteikties," atminas Līga.

Taujāta par gūtajiem iespaidiem, Līga atzīst, ka tie ir brīnišķīgi. "Pirmā atlase notika ar e-pasta palīdzību, nosūtīju savu anketu un aizbraucu ceļojumā. Pēdējā ceļojuma dienā atvēru e-pastu un uzzināju, ka esmu uzaicināta uz nākamo atlases kārtu. Tā notika Stokholmā.

Zināju, ka no Latvijas brauks vēl divas meitenes, ar kurām gan iepazinos tikai Stokholmā. Tur es pavadīju lielisku dienu ārpus ikdienišķā - iejutos modeles ādā un lieliski atpūtos. Visapkārt bija skaistas meitenes un lieliska darba komanda, kura mūs sagatavoja fotosesijai," stāsta Līga.

Līdz otrās atlases kārtas beigām Līga neesot zinājusi, cik dalībnieces kopumā bija pieteikušās – kad tas atklāts, viņa bija priecīga par šo neziņu, jo konkurence izrādījusies sīva. Kopā bijušas 730 pretendentes no 10 valstīm.

"No Stokholmas braucu mājās kopā ar Kristīnu un Maiju, ar smaidu līdz ausīm! Biju ļoti priecīga par otru uzaicinājumu doties uz Londonu gala fotosesijai, kam tika izvēlētas sešas modeles. Mūs sagatavoja brīnišķīgi meistari, frizieris, kurš veidojis matu sakārtojumus tādām slavenībām kā Keitai Mosai un Naomi Kempbelai un make up meistare, kura bija strādājusi 10 gadus kopā ar modes dizaineri Aleksandru Makvīnu! Mūs fotografēja Pamela Hansone, kura bija uzaicināta no Amerikas! Tas bija brīnišķīgs piedzīvojums!" smaida Līga.

"Es priecājos, ka iepazinos ar tik burvīgām būtnēm, un ļoti lepojos ar sevi par to, ka piedalījos!"

Foto: Privātais arhīvs

Tā kā zīmola reklāmas kampaņā akcentēta modelēm piemītošā sievišķība un personības šarms, vaicāju Līgai, kā viņa sevi lolo ikdienā.

"Es uztveru savu ķermeni kā skulptūru, kuru es varu kā tēlnieks pati arī veidot. To varētu nosaukt par ilgtspējīgu izpratni par to, kā es vēlos justies. Visas ģeniālās lietas ir vienkāršas. Ja es vēlos justies labi, es vienkārši sevi regulāri nodarbinu ar fizisku un garīgu slodzi, kura atgriežas pie manis kā labsajūta un apmierinātība ar sevi un dzīvi," atklāj Līga.

"Uzskatu, ka spēja izjust, iedvesmoties no visa skaistā un saprast lietu dabu ir arī būšana sievišķīgai. Būt radošai ir sievišķīgi. Londonas intervijā man jautāja - kāda dzīvnieka ādā es gribētu iejusties? Atbildēju, ka es gribētu būt gepards un sajust ātrumu skrienot, bet es varētu būt arī jenots, kam ir mazas, skaistas rociņas, melna acu kamuflāža, kam ir plāns un kurš enerģiski rosās."

Sastopoties ar tik daudzām sievietēm no visas pasaules, savs iespaids Līgai radies arī par viņām piemītošo sievišķību un personības šarmu, kas vienlaikus ļāvis paraudzīties no cita skatpunkta arī uz latvietēm.

"Gala atlasē man teica, ka noteicošais elements, izvēloties finālistes, bija nevis mūsu fotogrāfiju kvalitāte, bet gan pārrunas intervijā. Dalībnieces tika izvēlētas pēc to personības. Iekšējais skaistums ir redzams arī ārēji.

Gala atlasē bez manis piedalījās vēl piecas meitenes no Zviedrijas, Norvēģijas, Somijas. Sapratu, ka mēs esam tik dažādas un visas - tik skaistas!

Uzskatu, ka sieviete pēc būtības nevar būt piesaistīta tautībai, jo katra sieviete ir īpaša un unikāla. Sievietes skaistums ir viņas personība! Savā kampaņas intervijā man bija jānosauc sievietes, kas mani iedvesmo, un man tās ir Merila Strīpa un Tilda Svintone.

Nevis tāds kanonisks skaistums, bet viņu personība ir pirmais, ko ieraugām. Sieviete ir vienmēr mainīga kā rudens debesis! Katra sieviete sev formulē pati, kas viņa ir, vislabāk.

No savas pieredzes varu teikt, ka sievietes moto noteikti varētu būt ar katru dienu sevi bagātināt ar iespaidiem un vienmēr rūpēties par sevi, vienmēr sev visu piedot un apzināties sevi kā ļoti, ļoti īpašu, un varbūt neuztvert sevi pārāk nopietni. Ļaut dzīvē būt arī spēles sajūtai! Nekad nesakiet "nekad" un nekad nesakiet "mūžīgi"!" novēl Līga.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!